SOMMER-SALG! Armbånd i imiteret lammeskind med charms!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. marts 2012

Sofia24

Saram skriver:

Er de i one size ? Har nemlig rigtig små håndled.

Hej

Jeg laver dem på bestilling - og ikke to bestillinger er ens (og dermed heller ikke størrelsen på dem)

Så de kan blive i lige den størrelse der passer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MelikkazMoar

Sofia24 skriver:

Flotte armbånd til en god pris – den perfekte gave til dig selv eller en du holder af – og nu i et rigtig godt tilbud!

For 50 kr får du et armbånd der går 2 gange rundt om håndleddet + 1 charm (hjerte, stjerne eller firkløver), eller en af de andre charms på billedet.
Du bedes oplyse dit mål om håndleddet ved bestilling. Charmsene fås kun i ”sølv”-look. Se vedhæftede billeder for charms i guld-look.
Ved bestilling tillægges der 10 kr til porto.

Skindet fås i farverne:

SORT
BRUN
MØRK GRÅ og LYS GRÅ
MULDVARP/SAND
LILLA
HVID

Og jeg har en rest limegrøn og postkasserød på lager også.

Charms:

DE VISTE PÅ BILLEDET +
HJERTE
STJERNE
FIRKLØVER

Ønsker du flere charms kan de tilkøbes for 10 kr/stk.
Ønsker du andre charms henviser jeg til mine andre armbåndsannoncer!

Og nu lidt om produktet:

Armbåndet er i imiteret lammeskind med blød kerne så det er dejligt at have på.
Låsen er en barjonet-lås, med magnet og click-sikkerhed.
Charmsene er i forsølvet metal og ALT på armbåndet er 100% nikkelfrit!

Mvh Sofia

jeg har et spørgsmål.. håber det er ok

Det ser ud som charmsene sidder godt fast på armbåndet.. min spøgsmål er så, hvordan får du dem på, uden at øddelægge enderne af armbåndet ?

Anmeld

5. marts 2012

Saram

Sofia24 skriver:

Hej

Jeg laver dem på bestilling - og ikke to bestillinger er ens (og dermed heller ikke størrelsen på dem)

Så de kan blive i lige den størrelse der passer...

Okay, har bare INGEN idé om hvad størrelse. Men er det noget med at man måler sit håndled og du så kan regne dig frem til det? Eller?

Anmeld

5. marts 2012

Sofia24

MelikkazMoar skriver:

jeg har et spørgsmål.. håber det er ok

Det ser ud som charmsene sidder godt fast på armbåndet.. min spøgsmål er så, hvordan får du dem på, uden at øddelægge enderne af armbåndet ?

Det er helt i orden med spørgsmål

Charmsene sidder tæt på ja, og de er "trukket" forsigtigt på lammeskindet (som jo er blødt og eftergiveligt) og man kan også godt "skubbe" sine charms rundt på armbåndet så de sidder der hvor man vil have dem... Også uden at lammeskindet går i stykker

Når jeg laver armbåndet, sætter jeg charmsene på først inden jeg måler længde af - hvis nu det skulle gå lidt af på i den ende hvor jeg sætter charmsene på... Og låsen kommer selvfølgelig først på når alt andet er ok - for så er der ingen fortrydelsesret

Håber det var svar på dit spørgsmål

Anmeld

5. marts 2012

MelikkazMoar

Sofia24 skriver:

Det er helt i orden med spørgsmål

Charmsene sidder tæt på ja, og de er "trukket" forsigtigt på lammeskindet (som jo er blødt og eftergiveligt) og man kan også godt "skubbe" sine charms rundt på armbåndet så de sidder der hvor man vil have dem... Også uden at lammeskindet går i stykker

Når jeg laver armbåndet, sætter jeg charmsene på først inden jeg måler længde af - hvis nu det skulle gå lidt af på i den ende hvor jeg sætter charmsene på... Og låsen kommer selvfølgelig først på når alt andet er ok - for så er der ingen fortrydelsesret

Håber det var svar på dit spørgsmål

det var det .. tak

Anmeld

5. marts 2012

Sofia24

Saram skriver:

Okay, har bare INGEN idé om hvad størrelse. Men er det noget med at man måler sit håndled og du så kan regne dig frem til det? Eller?

Ja lige præcis

Hvis du måler dit håndled - det tætte/stramme mål, så kan jeg derudfra regne ud hvor meget ekstra længde der skal på... Det kommer nemlig både an på hvilke/hvilken charms/charm der skal på (hvor stor den er altså) og hvor mange rundter det skal rundt om dit håndled... Det fylder nemlig det hele

Og hvis du har specielle ønsker om et meget løst armbånd eller et tætsiddende et - så er det også velkomment. Hvis ikke jeg høre om specielle ønsker, laver jeg det så det sidder "ikke for tæt og ikke for løst" i forhold til det mål der er givet

Anmeld

5. marts 2012

Sofia24

MelikkazMoar skriver:

det var det .. tak

Det var så lidt

Anmeld

14. marts 2012

Sofia24

Opse dasse

Anmeld

21. marts 2012

Sofia24

28. marts 2012

Sofia24

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.