han ligger langt nede ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Var til jordemoder idag og hun fortalte at min dreng ligger langt nede i bækkenet. Men nu undre jeg mig over, hvad har det af betydning for fødslen? Har det noget af betydning? Kan det betyde at han snart vil ud?
Er 38+5 i dag.

Fik også afvide at jeg skulle stoppe med at spise pernodil .. - har været nød til at spise op til 6 pernodiler om dagen i nogle dage, for jeg kan simpelthen ikke holde ud at være nogen steder. Jeg har så ondt i mit bækken, og helt ned i benene .. kan ikke stå op for mine ben de falder sammen under mig, så jeg vælter og knækker sammen .. jeg kan heller ikke ligge ned, hverken på siderne eller ryggen i længere tid af gangen. Har gennem hele graviditeten haft bækkenløsning, men det her er virkelig slemt. Jeg begynder bare at skrige og græde, hver gang at jeg skal vænne mig eller står op .. og når jeg skal rejse mig op så skriger jeg også .. pernodilerne har kunne tage nogle af smerterne i nogle få timer men 6 har bare ikke været nok .. min jordemoder siger at jeg skal stoppe med at spise nogen af dem når de ikke giver nogen helt effektiv virkning.. men jeg vil bare gerne kunne sove eller lave noget .. ved ikke hvad der gør at det gør så satans ondt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Slet ingen der ved hvad det kan have af betydning?

Og hvad jeg gør ved de smerter

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har du ikke en varmepude eller noget som du kan ligge på? Har hørt det kunne hjælpe lidt

Anmeld

3. januar 2012

Kay

prøv at gå til kiopraktor... det kan være sit bækken der er fastlåst... det gør ingen skade ved barnet heller ikke i slutningen af graviditeten

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Min søn lå også rigtigt langt nede i mit bækken, hun sagde at jeg ville få en hurtig og nem fødsel .. og jeg tænkte nice

Af dem jeg kender har deres fødsler vared mellem 4-8 timer, og min vared 16 timer, fra vandet gik til han var ude, så jeg vil ikke sige det var en hurtig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.