Sea band armbånd - kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.157 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Fortæl gerne dine erfaringer med SEA BAND armbånd, jeg har lige taget mine i brug da kvalmen ikke er til at holde ud. Jeg kunne sætte mig ned og tude, jeg har kvalme konstant, og føler ikke at jeg er tilstede nogle steder, ikke engang for min datter på 2 år, da jeg bare er afkræftet og kvalmen æder mig op! Nu har jeg så læst en masse godt om sea band armbånd, og håber sådan at de virker snarest, men del gerne jeres erfaring med dem, eller kom med andre gode råd mod kvalme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Masig

Her virkede de ikke... Det eneste der virker her er mælk og kiks eller andet tørt hvidt brød evt med lidt smør på... Men mælk er rigtig godt, kan bare ikke drikke så meget af det, så må leve med kvalme i ny og næ... Men drikker det på arbejdet så jeg slipper nogenlunde dér...

Anmeld

3. januar 2012

Babydreams

Havde det på samme måde som dig med kvalmen, kunne ikke være nogle steder, og jeg kastede op! Jeg havde også hørt så meget godt om de bånd, og købte dem derfor også, men de havde desværre ingen positiv effekt på mig !

Men men men, det er jo forskelligt fra person til person, og jeg håber da at de kommer til at have den rette virkning på dig

Anmeld

3. januar 2012

Emily2012<3

Jeg spildte også penge på dem - Og de hjalp ikke.

Det eneste der hjalp ved mig var - INGENTING, før jeg blev indlagt og fik væske i drop.

Derefter fik jeg kvalmestillende piller, til omkring uge 15.. 

Og derefter har jeg kun haft kvalme med opkast max 4 gange.

Anmeld

3. januar 2012

Kruse90

Her virkede de og hos min kusine virkede de også
Jeg havde så kun kvalmen en uge

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Ginger ale, har jeg hørt skulle hjælpe

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres ærlige svar piger, jeg håber de vil hjælpe mig, for det er bare så ØV det her! Jeg er så glad for at min datter er god til at lege selv, og også i nærheden af mig, for tanken om at rejse sig og være aktiv er bare så langt væk, det føles forfærdeligt!

Anmeld

3. januar 2012

norenberg

her virkede de ikke....havde sådan en kvalme at jeg levede af ristet brød og agurk i 2 mdr og tabte 17 kg....

Anmeld

3. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes det virkede. Jeg har brugt dem ved begge graviditeter.

Anmeld

3. januar 2012

Kay

jeg syntes de dæmper min kvalme en del... jeg har også fået nogle andre punkter at trygge (min veninde er zoneteapeut) som også hjælper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.