Mærkeligt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skev jo forleden om Jesses hoste. I morges kunne jeg høre at han var en smule snottet. Da jeg hentede ham i dp havde han 39,4 i feber. Hun sagde at hun overvejede om hun skulle ringe, men inden jeg kunne hente ham var det tid til lur og han skulle have lov til at sove (de var også kun 6 børn og 5 voksne pga sygdom).

Her til aften har han kun 38,8, og han ligner bare noget der er løgn +o( Snotten står ud af hovedet på ham, han hoste og nyser sig til en ol-medalje og øjnene sejler rundt i hovedet.

Den eneste der ikke er klar over han er syg, er ham selv :)) Han løber dog kun 16 km/timen hvor det normalt er 17. Men der er intet at mærke på ham. Spiser, drikker og leger som han plejer :D

Jeg gentager: mærkeligt barn (L)

Kh Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Pia.

Smiler...

Sådan skulle alle børn være syge - at de intet bemærkede.... Håber snart den lille mand er frisk igen, mon ikk i skulle runde lægen i morgen og lige få lyttet på ham....

God bedring med ham

(H) - fra Pia.

Anmeld

4. marts 2008

Natasja

Dejligt han ikk er pyldret osv. Josefine er ogs let når hun er syg.. So far.. Men hun har jo ogs kun haft feber pga vacciner og en enkelt gang blevet smittet af mig.. :o(

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

5. marts 2008

Charlotte_82

god bedring med ham..håber ikke han bliver alt for medtaget af det :) heldigvis lysner det forude med foråret som gerne snart skulle være på vej :) håber jeg i hvert fald på :D

Da vores den store var lille var han rigtig nem ved sygdom. Hvis han havde opkast syge kunne han sagtens lege og tulle rundt som han plejede at gøre. Når han skulle kaste op tog han bare sutten ud af munden og så var det bare det, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.