flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
965 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

roenlund

Jeg havde regnet med at skulle ud og købe en flyverdragt til liam som han kan passe næste år nu der er udsalg og har både været i nogle fysiske butikker og kigget på nettet... er helt vild med hummels grønne dragt men kan også godt lide den i blå og så synesjegogså at MOLO har lavet nogle flotte, men jeg kan ikke finde nogen af dem i str 92...

Så piger har i set nogle af dem på nettet eller har i foreslag til en anden lækker dragt som er den min lækkermås skal bruge næste vinter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

roenlund

slet ingen der kan hjælpe???

Anmeld

15. januar 2012

th

roenlund skriver:

slet ingen der kan hjælpe???

vi køber nok reima. de skulle være lige så gode som hummel

Anmeld

15. januar 2012

gonefishing

roenlund skriver:

Jeg havde regnet med at skulle ud og købe en flyverdragt til liam som han kan passe næste år nu der er udsalg og har både været i nogle fysiske butikker og kigget på nettet... er helt vild med hummels grønne dragt men kan også godt lide den i blå og så synesjegogså at MOLO har lavet nogle flotte, men jeg kan ikke finde nogen af dem i str 92...

Så piger har i set nogle af dem på nettet eller har i foreslag til en anden lækker dragt som er den min lækkermås skal bruge næste vinter...

Ej sikke lej er på tilbud til ca 450kr på nettet. 

Vi er MEGET glad for vores

Anmeld

15. januar 2012

De3Guldklumper

Køber kun Reima - så desværre. Ikke meget hjælp at hente her.

Anmeld

15. januar 2012

roenlund

th skriver:

vi køber nok reima. de skulle være lige så gode som hummel

det tror jeg helt sikkert også at de er, jeg synes bare at dem jeg har set er lidt kedelige i farverne...

Anmeld

15. januar 2012

th

roenlund skriver:

det tror jeg helt sikkert også at de er, jeg synes bare at dem jeg har set er lidt kedelige i farverne...

den vi har kigget på er med 4 forskellige slags striber... synes den er flot

Anmeld

15. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
roenlund skriver:

Jeg har købt en cupcake flyverdragt til min dreng. Det er på tilbud flere steder til 4 - 500,-

Anmeld

15. januar 2012

roenlund

Flodkilling skriver:

Ej sikke lej er på tilbud til ca 450kr på nettet. 

Vi er MEGET glad for vores

kan du huske hvor du har set dem til den pris?

Anmeld

15. januar 2012

roenlund

th skriver:

den vi har kigget på er med 4 forskellige slags striber... synes den er flot

må lige google for den kan jeg ikke huske at havet set...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.