hvad er godt sammen med blåbær mousse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Lenaogkasper

Hej kage-eksperter

ja hvad vil i sætte sammen med en blåbærmousse(den indeholde rhvis chokolade så vil tro den er sød)

og hvilken bunde?

jeg tænker bunde nogen der ikke er alt for søde da moussen er sød.

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Lenaogkasper

3. januar 2012

**Ønskebabyen

Nu er jeg ikke kage-ekspert, men har lavet denne kage 2 gange nu og den er simpelthen intet mindre end FANTASTISK!!

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010 /sommerliv/uds_6/20100907143037.htm

Tænker at du måske kunne skære bunden igennem når den er bagt, og så lægge fyldet imellem og så overtrække med fondant/marcipan hvis det var en sådan kage du havde tænkt dig - ellers er der jo også muligheden for at lave den som Mette Blomsterberg gør

Anmeld

3. januar 2012

Miss T

En hyldeblomstlimemousse, den er himmelsk og frisk..

Anmeld

3. januar 2012

Lenaogkasper

Jeg laver den fra det søde liv havde eg nemlig også regnet med,laver så en to toblerone creme ved siden af så der er de to bunde, når det er frosne blåbær er de meget syrlige så tror det vil passe godt sammen.bundene bliver alm lyse så de bliver ikke for søde,men tak for tips.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Jeg har lavet hvid chokomouse og drømmekagebund sammen med blåbær... Det var et hit. (det var til mandens arbejde, de havde spist rub og stub - ikke engang et stykke til laveren)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.