De skide hormoner.. Ha ha!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Sujan

Har lige haft kæmpe tudetur. Var helt utrøstelig. Min kæreste har siddet og holdt om mig og trøstet mig længe.

Tudeturen kom af at min kæreste sagde at bremserne på bilen nok var skæve.. han var lidt irriteret og indikerede at det måske var min skyld..Det udløste

Er lidt flov her bag efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

B&J

hihihhihihi ja undskyld jeg griner men kender det kun alt for godt selv da jeg var gravid...

og efter mine sluser er gået helt amok jeg har set anne fra grønnebakken idag og hvem tudede det gjorde jeg og der er ikke så meget af tude over

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahaha, undskyld! Åhhhh hvor jeg kender det!

Anmeld

3. januar 2012

Kay

ej hvor sødt... jeg er kun nået til at grædde over film og ting på tv... hihi... det har jeg aldrig gjort før...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Jeg plejer altid at være vildt meget følsom og tude over de mindste ting, altså sådan nogle serier som exstreme home make over, kunne jeg tude over, men nu er jeg totalt kold hehe... der er nøsten intet der kan få mig til at tude.. Til gengæld bliver jeg nemt irriteret.. Men synes faktisk jeg tager mange ting meget mere roligt og fattet end jeg gjorde før...

Anmeld

3. januar 2012

Sujan

Har heller ikke tudet sådan før. Ved ikke hvad der skete.. er en følsom person men ikke SÅ følsom...

Håber ikke det skal være sådan de sidste 3 måneder... Det kunne da hurtigt blive pinligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.