hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Hougaard92

Hej allesammen

Vi har et marsvin på ca. 3 mdr, hvor vi satte en bette en mere ind til hende i går som er næsten en måned. Det er 2 piger.

Den store jagter hende rundt i buret, og napper nærmest efter hende, hun vil ikke rigtig lade den bette spise. Hun virker meget fornærmet og ikke tilfreds med situationen ?

Nogle der kan hjælpe ?

Kram julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

B&J

de skal i hver sit bur så er den løst

Anmeld

3. januar 2012

Hougaard92

B&J skriver:

de skal i hver sit bur så er den løst

det er jo ikke det der er meningen, de skal jo gerne kunne gå sammen !

Anmeld

3. januar 2012

Kruse90

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg håber for jer, at de med lidt tid kan finde ud af det sammen.

Anmeld

3. januar 2012

SS82

Synes jeg har hørt noget om at man ikke kan sætte sådan to sammen hvisden ene har været der noget tid. Ellers skal det vist være han og hun. Men prøv at spørg en dyrehandler er nemlig ikke helt sikker - synes om sagt bare jeg har hørt det.

Anmeld

3. januar 2012

B&J

JuliaHougaard92 skriver:

nej det ved jeg men hvis de ikke kan sammen så går det jo desværre ikke men nu ved jeg ikke hvor længe i har givet det en chance..

Anmeld

3. januar 2012

NJN

Hvis, den anden er direkte ond.. Bider, o.s.v.. Så ville jeg ikke tage nogle chancer, men skille dem ad da de nok bare ikke kan leve sammen så.. ellers ville jeg give det tid og tage dem fra hinanden nogle gange, og sætte dem sammen igen, og så håbe på at de ville komme til at kunne lide hinanden..

Altså sådan, at de går sammen, men du lader dem få en pause fra hinanden et par gange om dagen.

Anmeld

3. januar 2012

Hougaard92

NJN skriver:

Hvis, den anden er direkte ond.. Bider, o.s.v.. Så ville jeg ikke tage nogle chancer, men skille dem ad da de nok bare ikke kan leve sammen så.. ellers ville jeg give det tid og tage dem fra hinanden nogle gange, og sætte dem sammen igen, og så håbe på at de ville komme til at kunne lide hinanden..

Altså sådan, at de går sammen, men du lader dem få en pause fra hinanden et par gange om dagen.

De får også en chance i et par dage, hun var slem i går den store - men i dag er det ikke så slemt . så de skal nok have noget tid

Anmeld

3. januar 2012

Hougaard92

B&J skriver:

nej det ved jeg men hvis de ikke kan sammen så går det jo desværre ikke men nu ved jeg ikke hvor længe i har givet det en chance..

De får en chance

Anmeld

3. januar 2012

Stine C

Måske vil det hjælpe med et nyt bur? Jeg forestiller mig lidt, at den gamle har ejerfornemmelser over sit bur og ikke vil have nye marsvin derind

Har I prøvet at skifte alt halm osv ud og gøre buret grundigt rent, så der slet ikke lugter som før? Så tror det gamle marsvin måske det er et nyt bur og så har de jo lige ret til at være der.

Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men det er da et forslag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.