Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NJN skriver: Når okay, kunne ikke lige huske hvor langt vi var fra hinanden nemlig.
Når okay, kunne ikke lige huske hvor langt vi var fra hinanden nemlig.
hvornår er det at du har termin?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: hvornår er det at du har termin?
Først den 30 maj.. Så det er jo i slutningen af måneden + jeg regner med at gå over tid, så jeg får nok en lille juni baby i stedet.
Nææææ så flot!! og så langt allerede Det går jo lynhurtigt (langsomt i din verden)
Smuk er du i alt fald
DK skriver: Nææææ så flot!! og så langt allerede Det går jo lynhurtigt (langsomt i din verden) Smuk er du i alt fald
Tak DitteJeg syntes også tiden flyver afsted, og de sidste 4 måneder kan jo hurtig gå. Hele januar kommer til at gå med eksamner og tema
NJN skriver: Først den 30 maj.. Så det er jo i slutningen af måneden + jeg regner med at gå over tid, så jeg får nok en lille juni baby i stedet.
Ja det er det daJa det kan det jo hurtig blive.Vi krydser da bare for bebs kommer til termin
Kruse90 skriver: Hej skønne kvinderSå gik endnu en uge og et lidt forsinket mavebillede i forhold til hvad jeg plejerDer sker rigtig meget lige nu, og lillepigen er så aktiv hver dag og flere gange dagligtHun sparker og mosler rundt, hvilket mor her elskerGodt nytår til jer alle.Kram Carina og lillepigen
Hej skønne kvinderSå gik endnu en uge og et lidt forsinket mavebillede i forhold til hvad jeg plejerDer sker rigtig meget lige nu, og lillepigen er så aktiv hver dag og flere gange dagligtHun sparker og mosler rundt, hvilket mor her elskerGodt nytår til jer alle.Kram Carina og lillepigen
Kruse90 skriver: Ja det er det daJa det kan det jo hurtig blive.Vi krydser da bare for bebs kommer til termin
Ja, det kunne være lækkert! Men man kan lige så godt regne med at gå over termin, så bliver man i hvert fald ikke skuffet.
Vores Mini skriver: SSkSkuSkulSkullSkulleHvor er den bare fin maven ??
SSkSkuSkulSkullSkulleHvor er den bare fin maven ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128