Et frygteligt emne, som har gået mig meget på, efter alle mine graviditeter. Kender alt for godt, den der følelse, man får når man hiver bukserne ud af skabet, fordi man er overbevist om at man ihvertfald godt kan passe dem... om ikke andet så da lige det der par, som sad lidt løst inden at man blev gravid... men ak nej. Men får bare lige en reminder om at ens krop overhovedet ikke ser ud, som den gjorde før. Det er for mit vedkommende noget der påvirker mig ret meget og som fylder min hverdag rigtig meget. Desværre!!
Det er heldigvis lykkedes mig at tabe mig efter alle mine graviditeter, så jeg er kommet ned på min før graviditets vægt - men det er aldrig lykkedes mig at tabe mig det ekstra, som jeg har rendt rundt med siden jeg mødte Steffen og tog "lidt" på.
Pt. siger vægten 3 kg fra før graviditetsvægt og 15 kg fra mit endelige mål! - Jeg har et mål der hedder et halvt kilo om ugen - jeg har fundet ud af at små ændringer vist virker meget bedre for mig - gider ikke at være hysterisk, for så er jeg tilbage i det gamle mønstre i løbet af to måneder max! Jeg skal leve sådan at jeg kan leve med det ALTID!
Anmeld