Slankekur/ tabt efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

malou

Hej alle sammen.

Ja som I kan se i min profil tekst, ryddede jeg op i mit skab igår Jeg var glad.. og frisk på nu skulle der prøves tøj, ligge det pænt osv. Men ak... jeg prøvede ALLE mine fede jeans (SOM JEG SAVNER VILDT) men kunne dårligt få dem op om lårene... snøft. Ikke eet eneste par kunne jeg ligge tilbage på hylderne. Jeg blev faktisk så ked at jeg satte mig på sengen og græd

Nok elsker jeg min søn og det at være mor... men fuck hvor jeg hader det det har gjort ved min krop... jeg tog 26 kg på og har tabt de 16 men nu kan jeg slet ikke komme af med resten. Spiser hverken slik, kager, sukker eller noget. (mit nytårs fortsæt som stadig holder)

Så nu vil jeg hører Jer... har I det på samme måde? Har i nået jeres ønsket vægttab eller hvor meget mangler I? Jeg føler mig ærlig talt rimlig usexet og slænger mig ikke lige op på sengen nøgen og synes jeg er lækker... langt fra. haha ... det var de old day´s

Jeg er begyndt at træne fra i søndags... så nu er jeg afsted hver dag uden undtagelse.. så håber det hjælper.

Stort knus fra malou...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Plysbjørnen

Jeg mangler ca 10 kg endnu, fra mine 2 graviditeter, der til kommer de 20 kg der kravlede på da jeg stoppede med at ryge.

Og det værste er næsten at jeg har en rygrad som en kogt regnorm... Så jeg kan ikke tage mig sammen...

Betina

Anmeld

5. marts 2009

Mie A

Et frygteligt emne, som har gået mig meget på, efter alle mine graviditeter. Kender alt for godt, den der følelse, man får når man hiver bukserne ud af skabet, fordi man er overbevist om at man ihvertfald godt kan passe dem... om ikke andet så da lige det der par, som sad lidt løst inden at man blev gravid... men ak nej. Men får bare lige en reminder om at ens krop overhovedet ikke ser ud, som den gjorde før. Det er for mit vedkommende noget der påvirker mig ret meget og som fylder min hverdag rigtig meget. Desværre!!
Det er heldigvis lykkedes mig at tabe mig efter alle mine graviditeter, så jeg er kommet ned på min før graviditets vægt - men det er aldrig lykkedes mig at tabe mig det ekstra, som jeg har rendt rundt med siden jeg mødte Steffen og tog "lidt" på.
Pt. siger vægten 3 kg fra før graviditetsvægt og 15 kg fra mit endelige mål! - Jeg har et mål der hedder et halvt kilo om ugen - jeg har fundet ud af at små ændringer vist virker meget bedre for mig - gider ikke at være hysterisk, for så er jeg tilbage i det gamle mønstre i løbet af to måneder max! Jeg skal leve sådan at jeg kan leve med det ALTID!

Anmeld

8. marts 2009

bimse79

Nu hører jeg til de heldige der ikke kan tillades sig at klage over vægten, men forandringen af ens krop er der selvom man ikke har fået bonus kg... Brysterne er slappe og fedt på maven, er jo ikke det mest flaterende

Håber I kommer godt af med de overflødige kg og kan holde vægt tabet.
Knus Mie

Anmeld

8. marts 2009

tina.e

Jeg fødte en dejlig datter d. 30. december og her endnu ikke tabt noget som helst efter fødslen. Jeg har taget 2 x 20 kg på (2 graviditeter) og nåede kun at tabe 10 kg imellem de 20 graviditeter, så jeg har også et "lille" projekt, jeg skal i gang med.

Jeg har dog lige fået det der Nintendo Wii Fit, så håber jeg at jeg kan få mig taget sammen til at bruge det, Jeg håber at det er lidt lettere at få det brugt end at komme ud af huset, der skal ikke så meget planlægning til at sprige på brættet, som hvis jeg skal ud at gå med barnevognen. Det bliver også lidt nemmere når jeg har begge tøserne hjemme en dag.

Så jeg krydser fingre for at det har kan få gang i vægttabet så jeg får blod på tanden og også kommer ind i en god rythme, sådan rent medmæssigt.

Held og lykke med vægttabet hos de forskellige (og til mig selv)

Tina

Anmeld

9. marts 2009

Anja

Jeg mangler 3 kg så rammer jeg vægten fra før begge graviditeter, men så mangler der lige 15 kg mere.

Jeg er gået i gang NU !!

Anmeld

4. april 2009

Challe13

Beklager men kan passe mine bukser.. for vejede det samme da jeg blev gravid... og da jeg lagde mig på operations bordet for at få tøsen ud
og vejer mindre end da jeg blev gravid... har også investeret i i wii fit og ja nu er foråret på vej så gode lange gå ture og have arbejde venter
hyg hyg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.