Vand i hænder og fødder. AV.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Emily2012<3

Jeg ville lige hører om der er andre der har oplevet dette.

Self er der nogen der har oplevet vand i hænder og fødder, MEN har i oplevet at få ondt i jeres led/knogler også? 

Jeg har ekstremt ondt i mine led.. Både i ankler og fingre og føler hele tiden jeg skal bevæge dem for hvis jeg holder mig i ro så gør det mere ondt. :/

Er det meget normalt, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

UnderCover37

Jeg er ikke gravid (desværre!) men jeg hober væske op i mine led i perioder og når det er værst og mest væske i mindre områder så som fingrene eller fødderne så har jeg også ondt i mine led... 

Jeg bevæger også mine hænder, fingre og fødder en del når det er slemt da det afhjæper smerterne lidt

Jeg synes dog du skal ringe til lægen for lige at vende det med ham/hende når nu du er gravid.

Anmeld

3. januar 2012

Emily2012<3

UnderCover34 skriver:

Jeg er ikke gravid (desværre!) men jeg hober væske op i mine led i perioder og når det er værst og mest væske i mindre områder så som fingrene eller fødderne så har jeg også ondt i mine led... 

Jeg bevæger også mine hænder, fingre og fødder en del når det er slemt da det afhjæper smerterne lidt

Jeg synes dog du skal ringe til lægen for lige at vende det med ham/hende når nu du er gravid.

Okay, men mit er hver dag, så synes bare det er mystisk at det skal gøre så ondt.

Om aftenen er det godt nok værst da jeg jo skal slappe af/sove der..

Men må prøve at kontakte lægen.

Anmeld

3. januar 2012

UnderCover37

Emily-2012 skriver:

Okay, men mit er hver dag, så synes bare det er mystisk at det skal gøre så ondt.

Om aftenen er det godt nok værst da jeg jo skal slappe af/sove der..

Men må prøve at kontakte lægen.

Ja jeg kan godt forestille mig dit er hele tiden når du nu er gravid og ikke kan tage fx. vanddrivende medicin jo...

Jeg har jo lige nu den fordel at jeg kan tage vanddrivende når det er slemt og den vej slippe for smerterne.

Det gør ondt da væsken i områden presser på led og væv, det giver en ømhed man ikke kan komme rigtigt af med uden at væsken forsvinder fra området.

Læs evt her om Ødemer  og ja kontakt endelig lægen!

God bering

Anmeld

3. januar 2012

Emily2012<3

UnderCover34 skriver:

Ja jeg kan godt forestille mig dit er hele tiden når du nu er gravid og ikke kan tage fx. vanddrivende medicin jo...

Jeg har jo lige nu den fordel at jeg kan tage vanddrivende når det er slemt og den vej slippe for smerterne.

Det gør ondt da væsken i områden presser på led og væv, det giver en ømhed man ikke kan komme rigtigt af med uden at væsken forsvinder fra området.

Læs evt her om Ødemer  og ja kontakt endelig lægen!

God bering

Ja jeg tror lige jeg må kontakte min læge i morgen og hører hvad hun har at sige.. For tænkte måske at det kunne være noget andet også.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.