billig scanning i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

sofiell89

Er der nogen som ved hvor der kan laves billige scanninger i Kbh? min bror vil nemlig gerne med til en, så ville tage ham med, når vi siger uge 25-30+.. Men dem jeg har kigget på, synes jeg er utrolig dyre, så hvis nogen kender en billig, inde / (lidt) udenfor Kbh ville det være dejligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

M&N

sofiell89 skriver:

Er der nogen som ved hvor der kan laves billige scanninger i Kbh? min bror vil nemlig gerne med til en, så ville tage ham med, når vi siger uge 25-30+.. Men dem jeg har kigget på, synes jeg er utrolig dyre, så hvis nogen kender en billig, inde / (lidt) udenfor Kbh ville det være dejligt..

Nogle vil nok anbefale Lille Kbh'er. De laver tryghedsscanninger til 200 kr. Men han er ikke uddannet. Og jeg vil ikke anbefalde ham.

Han må ikke vurdere graviditeten (hvis noget ser galt ud), han sagde til mig at mit foster havde for lidt fostervand. Men det var ikke tilfældet.

Jeg kan anbefalde scanningsjordemoderen. www.scanningsjordemoderen.dk.

De kan være lidt dyre, men de er så dygte og så professionele! Det er bare en god service og en skøn oplevelse 

Anmeld

6. februar 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg kan anbefale scanningsklinikken der ligger Buen 2. De er billige, og man får super service.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.