2.jordmoder besøh :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Koen.

Hej piger

Så blev 2. Besøg overstået og alt var fint, perfekt hjertelyd

Men er ski lidt Æv! Første gang havde jeg en vikar men ville få min blivende jordmoder denne gang, for så afvide i dag at næste gang får jeg igen en ny jordmoder det er lidt træls at møde nye hver gang!

Nå skulle bare lige ud med det piger..

Knus Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

NNL

Kan godt forstå det er lidt træls at du hele tiden skal skifte!!

Hvor langt er du henne, siden du allerede skal til 2. jordemor besøg? Jeg skal først 23. feb. hvor jeg er 29+2... Eller det er måske forskelligt alt efter hvor man skal føde?

Anmeld

3. januar 2012

MariaJ

Ej, hvor træls. Jeg synes også det betyder noget at få lov til at have den samme jordmor. Håber du kan få den samme resten af graviditeten, når du har skiftet her næste gang.

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

NNL skriver:

Kan godt forstå det er lidt træls at du hele tiden skal skifte!!

Hvor langt er du henne, siden du allerede skal til 2. jordemor besøg? Jeg skal først 23. feb. hvor jeg er 29+2... Eller det er måske forskelligt alt efter hvor man skal føde?

Ja synes det kunne være rart at have den samme hver gang

Jeg er 21+3 lyder sent du skal til 2. Besøg, men måske det er fordi det er nr 2 barn Ja ved det ikke skal til 3. Besøg i starten af marts..

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Ej, hvor træls. Jeg synes også det betyder noget at få lov til at have den samme jordmor. Håber du kan få den samme resten af graviditeten, når du har skiftet her næste gang.

Nemlig

Anmeld

3. januar 2012

NNL

tanja. skriver:

Ja synes det kunne være rart at have den samme hver gang

Jeg er 21+3 lyder sent du skal til 2. Besøg, men måske det er fordi det er nr 2 barn Ja ved det ikke skal til 3. Besøg i starten af marts..

Ja det kan måske være derfor. På min oversigt fra lægen står der at alle skal til jordemor i uge 21, men da jeg kom derop i uge 15, sagde de at man ikke gør det mere, og derfor skulle jeg først komme i uge 29... Kan være det bare ikke er alle steder de har skåret ned

Anmeld

3. januar 2012

Kruse90

Det lyder dejligt at alt var okay, men super irriterende med de skiftende jordemødre hele tiden Øv

Jeg skal også først til 2. jordemoderbesøg den 15 februar i uge 29 må det være

Og skal til 2. lægebesøg den 12 efter min engelsk eksamen

Anmeld

3. januar 2012

sofiell89

Jeg skal til 2. lægebesøg i slutningen af januar, og 2. JM besøg d. 27 marts... Der vil jeg være 28+5

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

NNL skriver:

DDeDets

Ja det kan måske være derfor. På min oversigt fra lægen står der at alle skal til jordemor i uge 21, men da jeg kom derop i uge 15, sagde de at man ikke gør det mere, og derfor skulle jeg først komme i uge 29... Kan være det bare ikke er alle steder de har skåret ned

Det står der os i min fine lille bog, men ja det er nok sparet væk mange steder

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

ddedetDet lyder dejligt at alt var okay, men super irriterende med de skiftende jordemødre hele tiden Øv

Jeg skal også først til 2. jordemoderbesøg den 15 februar i uge 29 må det være

Og skal til 2. lægebesøg den 12 efter min engelsk eksamen

Ja det er lidt træls

Kan ske der er skåret ned på besøgene pga besparelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.