Vis jeres bedste dress up før/efter fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

132319

Før jeg fik børn gik jeg ALTID i jeans og en eller anden top/t-shirt/skjorte.

Nu har jeg ikke haft jeans på i snart 5 år  Føler mig simpelthen for tyk til det, så jeg går altid i sorte leggins og en eller anden løs kjole eller tunika.

Jeg satser meget på at smide 10-15 kg inden sommer og så skal der igen shoppes jeans 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

BigBabyWish skriver:

Jeg har slet ikke skiftet stil efter jeg er blevet mor.

Den eneste forskel nu er blot at lillepigen hænger på armen nu.

utroligt du kan holde dig så smuk med så lidt overskud som man har når man har en nyfødt 

Anmeld

5. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Aalexandra skriver:

Jeg kan kun passe jogging tøj og graviditets tøj nu men jeg har termin d 27 januar og jeg tror ikke min stil bliver ændret særlig meget end hvad den var før jeg blev gravid  

det var sådan noget jeg tog på før når jeg skulle være lidt fin... 

Hvor er du super smuk! hot mama tog du solarie før? synes du har sådan en pæn kulør!!

Anmeld

5. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

132319 skriver:

Før jeg fik børn gik jeg ALTID i jeans og en eller anden top/t-shirt/skjorte.

Nu har jeg ikke haft jeans på i snart 5 år  Føler mig simpelthen for tyk til det, så jeg går altid i sorte leggins og en eller anden løs kjole eller tunika.

Jeg satser meget på at smide 10-15 kg inden sommer og så skal der igen shoppes jeans 

Lyder godt med sådan et 2012 mål! men leggins og en lang top er da også flot og yderst modeagtigt lige nu! 

Anmeld

5. januar 2012

132319

Debatpige skriver:

Lyder godt med sådan et 2012 mål! men leggins og en lang top er da også flot og yderst modeagtigt lige nu! 

Ja, jeg har været ret glad for den oversize mode der har været de sidste år

Anmeld

5. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

132319 skriver:

Ja, jeg har været ret glad for den oversize mode der har været de sidste år

hehe, det er der nok mange der er, men det ser trods alt også fedt ud istedet for det der xxxxs tøj der bare sidder syet på kroppen! 

Anmeld

6. januar 2012

Fenja09

Jeg har ikke ændret stil - ligner vidst mig selv, udover at min mave har ændret sig en del i "formen". Derfor er det heller ikke alt mit tøj som jeg stadig går i. Tror dog ikke at folk lægger mærke til det, for jeg går stort set kun i sort

Har desværre ikke billeder at vise.

/Fenja

Anmeld

9. januar 2012

2babygirls

Debatpige skriver:

utroligt du kan holde dig så smuk med så lidt overskud som man har når man har en nyfødt 

Øhh, hvorfor har man ikke noget overskud bare fordi man lige har født?

Anmeld

9. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Tina&Martin skriver:

Øhh, hvorfor har man ikke noget overskud bare fordi man lige har født?

Hehe undskyld hvis det er en misforståelse 

Mener bare at det måske er lidt hårdt når man har et spædbarn, og så har man ikke meget tid til andet end det, og når man endelig har, har man mest brug for at slappe af, det sådan jeg oplever det i hvert fald også fra venindernes side, men børn er jo forskellige, og det er mennesker også, og ud fra din kommentar skyder jeg på du ikke havde 'underskud' på overskud, hehe

Anmeld

9. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke ændret stil - ligner vidst mig selv, udover at min mave har ændret sig en del i "formen". Derfor er det heller ikke alt mit tøj som jeg stadig går i. Tror dog ikke at folk lægger mærke til det, for jeg går stort set kun i sort

Har desværre ikke billeder at vise.

/Fenja

så sort er 'din' farve det også en god farve at have, den går aldrig af mode, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.