ondt i arret eventuelt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fik min datter til verden under planlagt kejsersnit og det er nu godt og vel 6 måneder siden og jeg har været plager af langvarrig pletblødninger siden fødslen men det er nu heldigvis lige gået i sig selv..... men jeg har mange smerter i underlivet ! jeg er øm og har ondt....? kan det evt have noget at gøre med det er ved at danne sig ovenpå forløbet hvor jeg er blevet skåret op? for det er ikke længe siden jeg blev scannet for blødningerne hvor de ikke fandt noget mistænkeligt men alt så fint ud..... men hvor kommer smerterne fra, andre der har prøver dette ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg har fik min datter til verden under planlagt kejsersnit og det er nu godt og vel 6 måneder siden og jeg har været plager af langvarrig pletblødninger siden fødslen men det er nu heldigvis lige gået i sig selv..... men jeg har mange smerter i underlivet ! jeg er øm og har ondt....? kan det evt have noget at gøre med det er ved at danne sig ovenpå forløbet hvor jeg er blevet skåret op? for det er ikke længe siden jeg blev scannet for blødningerne hvor de ikke fandt noget mistænkeligt men alt så fint ud..... men hvor kommer smerterne fra, andre der har prøver dette ?????

Hejsa. Ved ikke lige hvor meget jeg kan give dig ved at skrive dette. Men jeg er størst lidt længere op i den ene side pga en tatovering som lægen gerne ville skåne. Og jeg døjede med mange smerter i den side langt efter mit pks. Men det gik i sig selv. Jeg hr indimellem ondt omkring arret når jeg skal lave stort. Hvis jeg f.eks. Presser kan det gøre mega ondt. Men har været ved lægen med det og han siger det ikke er noget. Man skal jo huske at de skærer muskler og div. Ting over så det ville jo være underligt hvis det ikke gav lidt komplikationer. Men tror du skal snakke med din læge hvis du er urolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.