babyMark skriver:
hvor er det nogle gode billeder! Hun er da også bare SÅ fin din lille Alberte
Og sikke et fint navn! En storebror-lillesøster kombination er bare skønt syntes jeg! Sikke dejligt at det går godt med amning også!
Det kører også fint med amningen her, dog kan hun være svær at få til at falde til ro om aftenen, men det er vist meget normalt. Sidste gang supplerede jeg med MME, så kender det godt.
Kan se at du skulle sættes igang med ballon. Hvordan gik det for dig?

Maria
tak i lige måde, dine unger ser godt nok også skønne ud og dejlige navne de begge har 
Uha kender godt det med de ikke kan falde til ro om aftenen, Alberte er urolig fra kl 19-22. Ikke hver aften med tit. Men ellers er hun meget nem, så hvis det kun er den uro om aftenen og ikke natten så går det nok 
Min igangsættelse med ballon gik rigtig godt, blev indlagt om aftenen og fik lagt det kateter op. Sov med det og om formiddagen skulle jeg have prikket hul på vandet og det lykkes heldigvis ret nemt. Så gik jeg nogle timer og ventede på at komme på fødegangen. Kom derover kl 14 og kl. 14.30 fik jeg ve-drop og det virkede med det samme, og da jeg ikke havde prøvet veer før troede jeg det var milde veer, så kunne slet ikke overskue hvis det blev værre (men det var ikke milde veer) så kl 16 fik jeg lagt epiduralblokade og det tog lidt tid... Og lå bare og glædede mig til en pause for der var bare ingen pauser mellem veerne, men den epidural virkede ikke.... Sagde så til jordemoderen at jeg følte jeg skulle på wc, så hun måtte lige tjekke hvor meget jeg havde åbnet mig, så spurgte hun mig om jeg havde travlt for jeg var helt åben
og der var kl. ca 17. Alberte var så ikke langt nok nede så skulle først presse hende ned. kl 18.10 blev hun født. Så fra ve drop blev lagt til hun var ude gik der 3 ½ time. Shit det var nogle hårde timer! Dert viste sig så at hun også kom ud som stjernekigger og lå også lidt skævt av av.... Så måtte syes i 1 ½ time bagefter og mistede 1 ½ liter blod. Godt jeg aldrig skal føde igen
Var lige inde og læse om din fødsel og det var da et noget længere forløb, puha! Selvom min fødsel var meget hård og intens, så er jeg glad for jeg ikke skulle ligge med veer i alt for mange timer.
Nå det blev lidt langt..... Har lige fået lagt nye billeder ind på pc'en så der kommer lige endnu et billed eller to af prinsessen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld