Andengangsgravide - HILFE !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg var til tjek igår på sygehuset. var 1 cm åben og havde to cm livmoderhals tilbage....

de har ment siden uge 31 hovedet på ham stod fast, og er nu i uge 39 og nu var de i tvivl???

scanningen viste dog en frækkert med hovedet nede og numsen i top men de mente ikke han stod fast.

er andengangsgravid - og er det så normalt at gå 1 cm åben? Har gode plukkeveer/veer som jeg ikke mærker ifølge ctgen og mit udflåd var sart lyserødt her til morgen. men de rodede jo rundt derinde igår, men de andre gange de har rodet rundt har det aldrig blødt.

Er der lidt optakt måske, eller skal jeg bare forvente et par uger mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

jeg var til tjek igår på sygehuset. var 1 cm åben og havde to cm livmoderhals tilbage....

de har ment siden uge 31 hovedet på ham stod fast, og er nu i uge 39 og nu var de i tvivl???

scanningen viste dog en frækkert med hovedet nede og numsen i top men de mente ikke han stod fast.

er andengangsgravid - og er det så normalt at gå 1 cm åben? Har gode plukkeveer/veer som jeg ikke mærker ifølge ctgen og mit udflåd var sart lyserødt her til morgen. men de rodede jo rundt derinde igår, men de andre gange de har rodet rundt har det aldrig blødt.

Er der lidt optakt måske, eller skal jeg bare forvente et par uger mere

min søster var 3 cm åben hele den sidste måned ... det kom der altså ikke snarlig fødsel ud af

det er meget normalt at de ikke står fast når du er 2.gangsgravid ... når bare han vender rigtigt skulle det ikke være noget problem ... men hold øje med om maven skifter form og der er tegn på vending  

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, det var da længe

Jeg kan bare ikke mere i kroppen... Glæder mig til jordemoder på torsdag og se hvad hun siger..

Hvornår kan man snakke om hindeløsning fx?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Noone?

Anmeld

3. januar 2012

1012lmp

Jeg var 4 cm åben uden livmoderhals i over 1 uge inden jeg fødte og blev sat igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.