Det skide kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

det ødelægger sku vores sex liv, ingen af os har særlig lyst mere, efter vi skal have det på... Øv hvor er det træls.... 

Jeg har snakked med min læge som siger at jeg først kan begynde på p-piller når mit barn er igang med noget andet kost, og indtil vidre er vi kun på 1 måltid. Hun siger at min mælk bliver sur/vil smage grimt og så vil mit barn måske ikke have det. Det er selvfølgelig mit valg, og jeg har haft et stort ønske om at amme denne gang og det fungere 100% så det ville også være ærgeligt hvis hxn ikke vil spise længere, for hvad hvis hxn nu heller ikke vel have flaske. 

Men vi må vel komme ud lidt endnu, eller havd er jeres erfarninger med amning og p-piller?

Barnet er 6 md.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

PsychedeliC

Jeg fik mini p-piller som ikke er homoner . De dækker livmodermunden med slim

Anmeld

3. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

det ødelægger sku vores sex liv, ingen af os har særlig lyst mere, efter vi skal have det på... Øv hvor er det træls.... 

Jeg har snakked med min læge som siger at jeg først kan begynde på p-piller når mit barn er igang med noget andet kost, og indtil vidre er vi kun på 1 måltid. Hun siger at min mælk bliver sur/vil smage grimt og så vil mit barn måske ikke have det. Det er selvfølgelig mit valg, og jeg har haft et stort ønske om at amme denne gang og det fungere 100% så det ville også være ærgeligt hvis hxn ikke vil spise længere, for hvad hvis hxn nu heller ikke vel have flaske. 

Men vi må vel komme ud lidt endnu, eller havd er jeres erfarninger med amning og p-piller?

Barnet er 6 md.

Jeg skal have homonspiral.

Og ellers er der jo kobberspiral, jeg ville fortrække kobber, men Magnus er altså lavet mens jeg havde kobberspiral, så min kæreste stoler ikke nok på den..

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

ja det snakkede lægen også om, men de skal tages på samme tid hverdag før at de virker, så dem stoler jeg ikke rigtigt på. 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg skal have homonspiral.

Og ellers er der jo kobberspiral, jeg ville fortrække kobber, men Magnus er altså lavet mens jeg havde kobberspiral, så min kæreste stoler ikke nok på den..

ups ikke så godt, så virker den da ikke otimalt, har også overvejet spiral men er det ikke dyrt med en homon og er den mere sikker end kobber... 

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Hvad med p-ring eller kobber-spiral ?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Hvad med p-ring eller kobber-spiral ?

Hvad er en p-ring? har overvejet spiral, men nu kunne jeg lige læse at en var blevet gravid emd en kobberspiral Syntes bare de virker så dyre og er ikke så meget for at skulle have sådan en op i mig..

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

PsychedeliC skriver:

Samme her

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hvad er en p-ring? har overvejet spiral, men nu kunne jeg lige læse at en var blevet gravid emd en kobberspiral Syntes bare de virker så dyre og er ikke så meget for at skulle have sådan en op i mig..

En spiral er dyr, min kosted omkring 300kr, men den holder i 5 år, så det er en af de billigeste beskyttelse du kan få. Og ja, man kan godt blive gravid. Men intet er sket her

Har lige læst at det frarådes med p-ring hvis man ammer :/

Anmeld

3. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

ups ikke så godt, så virker den da ikke otimalt, har også overvejet spiral men er det ikke dyrt med en homon og er den mere sikker end kobber... 

jo homos koster 1200 kr.. og er meget mere sikker en kobber, homos er lige så sikker som p-piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.