Opkast efter gåtur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

I går var jeg ude at gå tur med barnevognen, og turen endte med at blive lidt over 10 km lang. Da jeg ikke havde fået noget at spise før turen, ville jeg selvfølgelig have noget da jeg kom hjem. Drak noget mælk, og noget vand, og spiste en kvart toast, men det endte med, at jeg fik en rigtig træls kvalme, og jeg brækkede mig efterfølgende 3 gange, hvor det bare røg op af mig (ja undskyld...). Jeg fik manden til at komme hjem og tage vores datter, så jeg kunne få sovet. Hen mod aftenen fik jeg det bedre, og fik noget at spise. 

Jeg har lige taget lidt at spise her til morgen, og jeg sidder igen med samme kvalme.. 

Da jeg fortalte manden det i går, så sagde han bare, at jeg ikke er vant til at det motion, og at det nok skyldes det, men hvad mener I? Kan det virkelig skyldes gåturen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Kay

har aldrig hørt om at en gå tur kunne gøre det... nu ved jeg ik hvor hurtigt du gik og sådan... men det kan godt skyldes at du ikke spiste noget før... og at der så sker noget med dit blodsukker når du pludselig spiser efter en lang gå tur... så næste gang spis inden du går

Anmeld

3. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

I går var jeg ude at gå tur med barnevognen, og turen endte med at blive lidt over 10 km lang. Da jeg ikke havde fået noget at spise før turen, ville jeg selvfølgelig have noget da jeg kom hjem. Drak noget mælk, og noget vand, og spiste en kvart toast, men det endte med, at jeg fik en rigtig træls kvalme, og jeg brækkede mig efterfølgende 3 gange, hvor det bare røg op af mig (ja undskyld...). Jeg fik manden til at komme hjem og tage vores datter, så jeg kunne få sovet. Hen mod aftenen fik jeg det bedre, og fik noget at spise. 

Jeg har lige taget lidt at spise her til morgen, og jeg sidder igen med samme kvalme.. 

Da jeg fortalte manden det i går, så sagde han bare, at jeg ikke er vant til at det motion, og at det nok skyldes det, men hvad mener I? Kan det virkelig skyldes gåturen?  

Har du lige født for kort tid siden? Jeg havde det sådan der det første lange stykke tid (i alt fald 1-2 mdr.) pga at det havde været en hård omgang for kroppen. Jeg tror at det bedste man kan gøre at hvis man stadig bløder, så spise noget jern indtil det stopper og ellers tror jeg bare at blodsukkeret på en eller anden måde er påvirket. Hvile og altid have noget med du kan spise når du går nogen steder og spise ca hver 4 time og nok væske. Det hjalp mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.