Barselsgaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

NJN

Jeg har tænkt meget på, jeg ikke vil købe for meget tøj til baby's første tid.. 

Fordi man får så mange gaver, og de fleste er jo tøj. 

Jeg overvejer at fortælle folk omrkring os, at vi ønsker os tøj i 62 og op, da vi selv har købt i de helt små størrelser.. 

Men kan man godt sige sådan til folk? Og hvad gjorde i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Nettemor

jeg syns ikke man kan udsende ønskeliste til barselsgave.. men kan være det bare er mig..

jeg havde en lille liste på min computer som jeg kunne give nogle ønsker fra HVIS folk spurgte.. men ellers kom folk jo bare med det de lige selv synes.. mange har jo noget de giver nærmest altid.. eller noget de har planlagt længe.. og tøj kan jo byttes

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

vi sagde ikke rigtigt noget til nogen .. bevidst i hver fald .. vi fik mest tøj i str 62 eller større fordi de fleste godt ved det er dumt at købe de helt små størrelser ..

Anmeld

3. januar 2012

Lotus86

Jeg synes ikke man kan komme med ønsker til barselsgaver, da man ikke bør forvente at få noget.

Anmeld

3. januar 2012

Alexander&Lærke

Jeg synes heller ikke man kan give ønsker til barselgaver, kun hvis folk spørg til havd man mangler.

Heldigvis giver de fleste gave med byttemærke på, så kan man jo bytte til større str hvis det er tøj, og man har meget i forvejen.

Vi har mest fået tøj i 62, men også en del i de små str. og noget har jeg måtte bytte da vi havde alt for meget....

Anmeld

3. januar 2012

lycly

NJN skriver:

Jeg har tænkt meget på, jeg ikke vil købe for meget tøj til baby's første tid.. 

Fordi man får så mange gaver, og de fleste er jo tøj. 

Jeg overvejer at fortælle folk omrkring os, at vi ønsker os tøj i 62 og op, da vi selv har købt i de helt små størrelser.. 

Men kan man godt sige sådan til folk? Og hvad gjorde i? 

Tror slet ikke det er nødvendigt at sige noget, vi fik intet i str 56. Det var altsammen 62 og opefter. Det ved folk godt, at det er bedst at købe lidt større størrelser Det gør jeg også selv når jeg køber barselsgaver

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg tror ikke du skal bekymre dig, tror de fleste ved at man ikke bruger de små str. ret længe. Vi fik mest i 68 og 74.

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

Jeg synes ikke rigtig man kan tillade sig at sig det.. eller lave ønsker.. for synes ikke man kan forvente at få noget..
Vi fik så kun lidt tøj.. men det var alt sammen str. 62 og op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.