Hcg stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Mor til Magnus

Har jo beskrevet min historie i et andet indlæg "håber, håber, håbet" og har nu fået svar på hcg stigningen. Den er steget fra 11800 til 18700, altså ikke fordoblet, men en pæn stigning. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? Blodprøverne er taget i 6+1 og 6+3...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Nessie

Jeg kender intet til stigningen, men synes da at det er en pæn stigning på to dage?

Ellers må du lige høre lægen hvad deres retningslinier siger

Anmeld

3. januar 2012

Mor til Magnus

Tak, jeg synes også selv at det ser pænt ud. Har læst mig frem til at det kun er i starten at det bliver fordoblet, og at når det når over et vist niveau går der lidt længere tid imellem fordoblinger... Årh vil til TS igen, så jeg kan se om det er hjerteblink... suk...

Anmeld

3. januar 2012

l.kjoeller

Mor til Magnus skriver:

Har jo beskrevet min historie i et andet indlæg "håber, håber, håbet" og har nu fået svar på hcg stigningen. Den er steget fra 11800 til 18700, altså ikke fordoblet, men en pæn stigning. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? Blodprøverne er taget i 6+1 og 6+3...

Mit hcg tal steg heller ikke som ventet.... og jeg venter en rask lille pige... så nogen er det bare ikke efter bogen med åbenbart

Anmeld

4. januar 2012

l.kjoeller

Mor til Magnus skriver:

Tak, jeg synes også selv at det ser pænt ud. Har læst mig frem til at det kun er i starten at det bliver fordoblet, og at når det når over et vist niveau går der lidt længere tid imellem fordoblinger... Årh vil til TS igen, så jeg kan se om det er hjerteblink... suk...

kan du ikke få en tidlig skanning?

Anmeld

4. januar 2012

Mor til Magnus

Lægen sagde at man ikke kunne forvente en fordobling af HCG, når det lå så højt. Og at man sagens kunne have lidt brunligt udflåd når man havde dyrket sport eller sex (eller det er vel det samme)

Får en ekstra scanning på mandag, så kryds fingre for at der er et lille hjerte der blinker ud til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.