Amning what to do...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Henriette Aaby

I dag skal jeg til åbenhus ved SP, her skal jeg have hjælp til at beslutte om jeg skal stoppe med at amme eller der stadig skal kæmpes.

Jeg vil virkelig gerne amme ham, men det er bare så svært.

Mine bryster er deforme!

Det er i hvert fald svært for mig at få ham lagt til, så jeg sidder godt og han får godt fat... Min ryg er helt ødelagt af at sidde i mærkelige stillinger for at få ham til at få ordentlig fat i suttebrikken/brystet.

Jeg synes, det virker til at være mælk i brysterne, men at lille mand falder i søvn, når den fede mælken begynder at løbe. Han sutter aktivt i 10 min, falder så i søvn. Vågner op når jeg flytter ham, skriger helt vildt, bliver lagt til igen, og så sover han igen efter 10 min eller før... I

I går aftes spiste/sov han i 2 timer ved det ene bryst og en 1 time ved det andet. Han brokker og hviler sig så i en time, hvor han så tager 120 mL MME... Og så sover han i 6 timer inden han så spiste igen.

Jeg vil så gerne have det her til at lykkes, men jeg kan ikke holde til fysisk (og derfor også psykisk) til at side i de samme stillinger i så mange timer.

Så en vigtig beslutning skal træffes i dag!

Mange hilsner

Henriette som trods amme problemer har det fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

OverTheRainbow

Heeeejsa...

Årrrh det lyder godt nok også træls og jeg tænker sikke lang tid han ligger og "hygger" ved de bryster der.. 2 timer ved det ene og 1 ved det andet?! Av av, så ville jeg dælme også blive helt træt i kroppen... Den lille mand altså 

Sejt at du stadig har kamp gejst

Håber du finder en løsning der er godt for DIG! Selvom modermælk er det bedste for de små, så er det altså ik ensbetydende med at moren skal føle sig ødelagt fysisk og psykisk altså

Pøj Pøj hos SP

Anmeld

3. januar 2012

Henriette Aaby

Smilo skriver:

Heeeejsa...

Årrrh det lyder godt nok også træls og jeg tænker sikke lang tid han ligger og "hygger" ved de bryster der.. 2 timer ved det ene og 1 ved det andet?! Av av, så ville jeg dælme også blive helt træt i kroppen... Den lille mand altså 

Sejt at du stadig har kamp gejst

Håber du finder en løsning der er godt for DIG! Selvom modermælk er det bedste for de små, så er det altså ik ensbetydende med at moren skal føle sig ødelagt fysisk og psykisk altså

Pøj Pøj hos SP

Tusind tak for dit svar

Nej jeg synes heller ikke at amning skal til for en hver pris.

Men er lige kommet fra SP og hun kom med nogle gode råd om hvordan jeg kan holde ham igang så han ikke ligger så længe. Det får lige en chance. Det er lige prøvet af og det virker  Måske begynder held

Han har nemlig på 12 dag taget 610 g på så det var meget fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.