Sex efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den, vi har sammen 3 børn på 3, 2 og 6uger....

Vi fik som sagt den sidste for 6uger siden, og det var første gang jeg fødte selv. Jeg blev syet rimelig meget og fik at vide jeg flækket i en grad 3 - altså hele mellemkødet - nu 6uger senere er jeg ikke øm stingene er væk, men har stadig en del udflåd (grøn/gul). Men når jeg prøver at være sammen med min mand, kan han kun få hovedet ind så er det som om der er en væg, og det er ikke fordi h´jeg spænder, tvært imod.... nogle der ved hva det kan være?

Hvornår kunne i have sex igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Alexander&Lærke

Ved ikke om det kan hjælpe men efter min fødsel at vores søn på nu 4, fik jeg også en stor syning af mellemkødet og en rift i endetarmen. Det var meget smertefuldt, og efter dette gik der også længe før jeg kunne have ordnligt sex med min kæreste igen, kan ikke huske hvor lang tid, men længe, det var ligesom at hullet var blevet noget mindre. Ved ikke om der allerede kan være dannet noget arvæv...

Men giv det noget tid så kommer det helt sikkert igen, og øv jer så skal det nok bliver godt igen.

Det har ihvertfælle været noget helt andet efter min fødsels med min datter hvor jeg kun fik 2 sting.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Mette&Alexander skriver:

Ved ikke om det kan hjælpe men efter min fødsel at vores søn på nu 4, fik jeg også en stor syning af mellemkødet og en rift i endetarmen. Det var meget smertefuldt, og efter dette gik der også længe før jeg kunne have ordnligt sex med min kæreste igen, kan ikke huske hvor lang tid, men længe, det var ligesom at hullet var blevet noget mindre. Ved ikke om der allerede kan være dannet noget arvæv...

Men giv det noget tid så kommer det helt sikkert igen, og øv jer så skal det nok bliver godt igen.

Det har ihvertfælle været noget helt andet efter min fødsels med min datter hvor jeg kun fik 2 sting.

det lyder ligesom min syning, fik oz en rift i endetarmen -fordi han kom skævt ud med hovedet---

puha og vi synes at 6uger har været længe

Men ja et er som om hullet er blevet mindre, men dejligt at vide det kommer til at lykkes - en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.