Søger billig tvillingeklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.210 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

LenaJohansen

Da jeg står og er gravid og samtidig har en datter der kun vil være omkring 17mdr når jeg føder, så vil jeg frygtelig gerne have fat i en tvillingeklapvogn.

Der er dog et krav, at den skal kunne ligge en lift i den ene side og den anden samtidig kan sidde...

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Bor i Thisted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Samus1983

Jeg har en lækker teutonia tvillingeklapvogn incl kørepose, forlæder og regnslag..

Brugt få gang.. Fejler intet!

Hva meget er billigt???

Anmeld

22. januar 2012

Krussedulle

LenaJohansen skriver:

Da jeg står og er gravid og samtidig har en datter der kun vil være omkring 17mdr når jeg føder, så vil jeg frygtelig gerne have fat i en tvillingeklapvogn.

Der er dog et krav, at den skal kunne ligge en lift i den ene side og den anden samtidig kan sidde...

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Bor i Thisted

Du kan få en fra basson til 1999,-  http://kaereboern.dk/page100.aspx?recordid100=972 .. Går ud fra at der sagtens kan stå en lift i den ene side  ... Vi skal selv ud og have en, da der vil være 12 mdr mellem vores drenge.. 

Anmeld

23. januar 2012

LenaJohansen

Samus1983 skriver:

Jeg har en lækker teutonia tvillingeklapvogn incl kørepose, forlæder og regnslag..

Brugt få gang.. Fejler intet!

Hva meget er billigt???

Har du evt et billede ? Og en pris... Når man er enlig mor er pengene ikk så store

Anmeld

23. januar 2012

LenaJohansen

Krussedulle skriver:

Du kan få en fra basson til 1999,-  http://kaereboern.dk/page100.aspx?recordid100=972 .. Går ud fra at der sagtens kan stå en lift i den ene side  ... Vi skal selv ud og have en, da der vil være 12 mdr mellem vores drenge.. 

den ser rigtig lækker ud

Anmeld

23. januar 2012

Krussedulle

LenaJohansen skriver:

den ser rigtig lækker ud

ja det syntes jeg også.. Og basson er da vist et udemærket mærke?!

Anmeld

23. januar 2012

LenaJohansen

Krussedulle skriver:

ja det syntes jeg også.. Og basson er da vist et udemærket mærke?!

Kender det ikk 

Anmeld

23. januar 2012

Kløver

LenaJohansen skriver:

Kender det ikk 

Min barnevogn er en basson og er rigtig glad for den, synes den holder godt, og selvom den er 1 år gammel er der ikke skyggen af rust og er Ikke falmet. Kender ikke selve klapvognen men holder den lige så godt, Er den pengene værd vi venter selv pseudotvillinger og har ofret på en noget dyrere klapvogn, da vi søgte bestemte funktioner. Ellers har jeg set ønskebørn har tilbud lige nu på 2 forskellige tvillingeklapvogne

Anmeld

23. januar 2012

LenaJohansen

Maja84 skriver:

Min barnevogn er en basson og er rigtig glad for den, synes den holder godt, og selvom den er 1 år gammel er der ikke skyggen af rust og er Ikke falmet. Kender ikke selve klapvognen men holder den lige så godt, Er den pengene værd vi venter selv pseudotvillinger og har ofret på en noget dyrere klapvogn, da vi søgte bestemte funktioner. Ellers har jeg set ønskebørn har tilbud lige nu på 2 forskellige tvillingeklapvogne

Den er helt sikkert værd at tage ud og kigge på tror jeg

Anmeld

23. januar 2012

Kløver

LenaJohansen skriver:

LeLenKendKendeKender

Den er helt sikkert værd at tage ud og kigge på tror jeg

Kender ikke klapvognene men tror bestemt også det er turen værd at tage ud og kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.