Er der nogen der skal se PRAXIS i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Marco2

... det med ham Tobias der dør på Ålborg sygehus efter at have fået fjernet mandler?? Er sgu ikke sikker på jeg kan holde til det. Så lige lidt af det i nyhederne, og var sgu ved at tude :'( AG - som er blevet så letpåvirkelig efter hun er blevet mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Astrid P

Det skal jeg IKKE se!
Jeg så reklamen for programmet og stortudede... Jeg kan slet ikke holde sådan noget ud.
KH Astrid - tudeprinsesse

Anmeld

4. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jeg skal heller ikke se det. Kan bare ikke tåle sådan noget. Kunne jo lige så godt være en af os. :'(

Anmeld

4. marts 2008

Nadi

Ville gerne men jeg e simplthen blevet den største tudeprinsesse :'( her på det sidste, hvis det handler om børn! Jeg kan slet ikke ta det. -Nadia

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Jeg skal se det - Selvom jeg ved det ender galt!!:'( Vi har jo ikke så meget at vælge imellem mht. kanaler herude - Så ja! Trine - Der også tuder over alt!

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Jeg skal også se det... og VED at jeg vil tude!

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

NO WAY!!

Vi har jo mistanke om at Malte har polypper (skal undersøges i næste uge) og skal muligvis opereres... måske på Aalborg Sygehus!!
Jeg så godt indslaget i nyhederne, og fik kvalme big time +o(

Marie - der finder på noget andet at lave

Anmeld

4. marts 2008

Sille

nix... skal ik se det.. fik det super dårlig af reklamerne.. så nej..

Anmeld

4. marts 2008

sttina

Jeg tør heller ikke se det.. Ved bare at det vil ligge længe i mit hoved og rumstere og har ikke lyst til at blive "hjemsøgt" af det :'(

Anmeld

4. marts 2008

Lise

Det skete på min mors afdeling (hun er øre-næse-hals-sygeplejerske), men hun var der ikke da hun pt laver noget andet... overhørte at hun talte med en om det i telefonen. Fik det fandme så dårligt - har tænkt på det hver dag lige siden... men det er sgu en forfærdelig historie. Min mor beroligede mig igår da jeg tilstod at jeg ikke kunne lade være med at tænke på den lille dreng (og hans mor!!!) med at hun var fjernet mandler i 25 år, og hun har ALDRIG oplevet det før... de er alle dybt rystede på afdelingen... pheeew...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.