At i ikke har kunne tåle det pencelin som i har fået fra lægen?
fik jo en ny pencelinkur i går og tog den første pille kl 12 og der var ikke noget...
Da kæresten kom hjem lidt i 5 var der heller ikke noget men han skulle lige rykke bilen og mens han rykker bilen bliver jeg bare så dårlig (som regn fra en sky fri himmel)
Hvade fået det som hedder pondocilin med hjem fra syghuset og det kunne kun være det som gjorde det...
jeg ringede jo så til lægevagten da jeg jo selvfølgelig blev mega bange for at min lille baby heller ikke kunne tåle det, men vagt lægen ville ikke gøre noget jeg skulle bare kontakte min egen lægen næste dag...
Hen på aften hvor jeg stadig kaster op og har feber, tiltager kramperne i maven og det begynde at gøre mega ondt i hele underlivet... så kæresten ringer til lægevagten igen da det ikke kunne være rigtig han ikke kunne give mig nået jeg kunne tåle så jeg kunne blive frisk igen... der er så kommet en ny læge imellemtiden og han blev faktisk rigtig vred over den anden læge ikke hvade ville give mig noget ny, når jeg hvade det som jeg hvade det...
Det har så bekræftet mig i at det jo er letter at ringe 112 eller bare ringe til fødegangen... og det burde jo ikke være nødvendig når det er en blærebetændelse... men fik så nogle opløslige pille hvis jeg skulle blive ved med at kaste op...
Men det jeg egenlig ville vide var om i osse er blevet overfølsomme over for pencelin som har kunne tåle før jeres graviditet?
Sanne - som syntes det her lige blev langt nok
Anmeld