Ubrugt Hummel vinterjakke str. 86, blå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.719 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

DK

Da Richard ikke længere kan passe sin hummel vinterjakke sælger vi den. Skiltet er taget af, men jakken har han kun brugt få gange, max 5. Vi har brugt hans flyverdragt, eller hans termojakke da den passer bedre i farven til hans hue og handsker

Vi har givet 450 kr. for den, men den er pt på udsalg. Derfor: Giv et bud!

Du kan se jakken her! Jeg kan tage et billede af vores, men den er nøjagtig som på billedet, uden hverken pletter, slid, ridser, fnuller (hverken i velcro eller på de der bløde stykker om håndledene) eller andet. Altså den er ny.

http://www.houseofkids.dk/pi/Bl%C3%A5-vinterjakke-fra-Hummel-6-mdr-68-cm_132476_2949.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

morpåthurø

Hvordan er den i str? Hvor gammel er din dreng som kan passe den?

/Louise

Anmeld

3. januar 2012

DK

Den er hel normal i størrelsen. Måske lidt til den lille side synes jeg, men Richard er også kæmpe. Han er kun 11 mdr. men 80 cm. lang og vejer over 11 kg.

Den fåes stadig i butikkerne da det er en vinter 11/12 vare, så evt. kan du tage din dreng med ned og prøve den irl. Vi har købt vores i ønskebørn.

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

DK skriver:

Den er hel normal i størrelsen. Måske lidt til den lille side synes jeg, men Richard er også kæmpe. Han er kun 11 mdr. men 80 cm. lang og vejer over 11 kg.

Den fåes stadig i butikkerne da det er en vinter 11/12 vare, så evt. kan du tage din dreng med ned og prøve den irl. Vi har købt vores i ønskebørn.

han er fanme en kæmpe dreng... 

måske er jeg interesseret... villads mangler en jakke at sove i i vuggestuen... hvad siger du til 250..  

Anmeld

3. januar 2012

DK

jep! Han ligner efterhånden et børnehavebarn!

250 kr. Top. Så sender jeg som pakke med selvafhentning.

Du får lige pb!

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

DK skriver:

jep! Han ligner efterhånden et børnehavebarn!

250 kr. Top. Så sender jeg som pakke med selvafhentning.

Du får lige pb!

han er altså også rigtig køn jubiii, så håber jeg at jeg kan få det skide netbank til at virke. den har drillet mig HELE DAGEN..  

Anmeld

3. januar 2012

morpåthurø

DK skriver:

Okay. Jeg ville gemme den til næste år. min dreng er kun 3 måneder.Han blir 1 år i starten af oktober så mon ik den kommer til at passe næste vinter. Nu har du modtaget et bud ellers ville jeg gerne have købt den

/ Louise

Anmeld

3. januar 2012

DK

LOUISEHOBRO skriver:

Okay. Jeg ville gemme den til næste år. min dreng er kun 3 måneder.Han blir 1 år i starten af oktober så mon ik den kommer til at passe næste vinter. Nu har du modtaget et bud ellers ville jeg gerne have købt den

/ Louise

Uhh det beklager jeg. Du havde ikke afgivet et bud eller skrevet du ville købe den, så det var først til mølle desværre og Isabella var lynhurtig med budafgivning. Hvis Isabella springer fra skal jeg kontakte dig for om du stadig er interesseret

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

DK skriver:

Uhh det beklager jeg. Du havde ikke afgivet et bud eller skrevet du ville købe den, så det var først til mølle desværre og Isabella var lynhurtig med budafgivning. Hvis Isabella springer fra skal jeg kontakte dig for om du stadig er interesseret

det gør jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.