Nogen der har et ståbræt/medløber der vil dele ud af erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Mary

Hejsa.

Jeg går og overvejer at få fat i et ståbræt sådan at min 3årige datter kan hvile benene lidt når vi er ude. Vi har ikke bil, så det er altid gående/bus eller på cykel vi er afsted.

Det skal være et bræt der passer til en Teutonia Mistral, og så så jeg lige at Teutonia faktisk har lavet et, men det koster faktisk 5-600 kr Det ser dejlig solidt ud og med gode hjul.

Der er også sådan en medløber til at sætte på klapvognen så hun kan sidde ned - nogen der kender den? Den koster nemlig det samme, men tænker at den kan være lidt klodset måske?

Og så er der det helt 'billige' til ca 300 kr som er det jeg ser alle andre bruge - kan det sidde på en klapvogn? Er det fin kvalitet?

Kh Maria - der snart synes det er for meget at ha tvillingevognen med rundt til en 3årig og halvandet årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

fam.4xc

Mary skriver:

Hejsa.

Jeg går og overvejer at få fat i et ståbræt sådan at min 3årige datter kan hvile benene lidt når vi er ude. Vi har ikke bil, så det er altid gående/bus eller på cykel vi er afsted.

Det skal være et bræt der passer til en Teutonia Mistral, og så så jeg lige at Teutonia faktisk har lavet et, men det koster faktisk 5-600 kr Det ser dejlig solidt ud og med gode hjul.

Der er også sådan en medløber til at sætte på klapvognen så hun kan sidde ned - nogen der kender den? Den koster nemlig det samme, men tænker at den kan være lidt klodset måske?

Og så er der det helt 'billige' til ca 300 kr som er det jeg ser alle andre bruge - kan det sidde på en klapvogn? Er det fin kvalitet?

Kh Maria - der snart synes det er for meget at ha tvillingevognen med rundt til en 3årig og halvandet årig

vi havde et stå bræt til 300 til caroline da hun lige blev storesøster som 2,5 årige, og det var meget lidt det blev brugt.
det passer vist til alle vogne................

Anmeld

4. marts 2009

tumle81

Vi købte et til Victoria da hun blev storesøster som 3½ årig, men brugte det kun max 10 gange.
Synes det var klodset og sad i vejen når man skulle skubbe barnevognen.
Vi købte et til 300 kr, og kvaliteten var egentlig ok, men vi brugte det bare ikke!
Knus Kathrina

Anmeld

4. marts 2009

VB

Vi har haft en "medløber" eller hvad den nu hedder. Synes den er smart til lidt længere ture, men til byture er den for træls. Jeg synes det betyder meget hvor og hvornår den skal bruges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.