Vores dejlige Kian aka lille-niv, skal være storebror 

Der har været meget med 1-års fødselsdag, 30-års fødselsdag, egen fødselsdag, og så selvfølgelig jul og nytår, så overskuddet til at sætte mig ned og få skrevet har slet ikke været der.
Oveni, gik der kun 14 dage, fra vi traf beslutningen om projekt baby 2, til vi blev gravide. Det lyder måske lidt underligt, men det gjorde faktisk at vi var lidt i chok et par mdr. Jeg blødte og fik smerter og blev sendt til scanning, hvor de sagde at de syntes at ane et lille hjerteblink, men var ikke sikre. Usikkerheden omkring abort blev længe i vores bevisthed, men NF, vendte det hele
Vi så en utrolig aktiv, og måske temperamentsfukd lille sprællende baby, og blev dybt forelskede og her gik det op for os - vi skal være forældre
Kønsscanningen viste os at vi som jeg hele tiden har fornemmet, at vi venter os en fantastisk dejlig lille pige 
Nu, hvor jeg snart er halvvejs (er 18+2 i dag) er mine opkastninger stoppet og kvalmen slet ikke så slem mere, hvilket er super dejligt. Jeg har fået en masse overskud og er blevet helt aktiv i vores lille hjem hehe..
Med termin d. 2. juni, bliver 20 mdr. mellem Kian og hans lillesøster, hvilket vi er super glade for, og håber at de at vil blive rigtig gode venner og få meget ud af, at der ikke er større aldersforskel 
Til slut vil jeg da lige sige tillykke til jer alle med jeres graviditet
Jeg glæder mig til at følge jer 
(billede af lillepigen har jeg ikke lige på denne computer, så det viser jeg jer en anden dag
)