ÆL tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
940 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Flødebollen

Hej piger.Søger billige ÆL-tests og håbede, nogen af jer lå inde med nogle, I ville sælge til billige penge? Jeg betaler self Porto.Send privat besked, hvis i har nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Benjamins'mor

www.amazon.co.uk og søg på ''Ovaluation tests'' de er forholdsvist billige.

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Kathepige skriver:

Hej piger.Søger billige ÆL-tests og håbede, nogen af jer lå inde med nogle, I ville sælge til billige penge? Jeg betaler self Porto.Send privat besked, hvis i har nogle

Hejsa.

Ved ikke om du stadig søger nogle ÆL strips, men jeg har 7 liggende som jeg ikke behøver mere. Dem kan jeg godt sende til dig for 8 pr styk pp. Hvis det har interesse Det er de strimler du kan finde på www.lavpris-teste.dk

Anmeld

11. januar 2012

Flødebollen

Angelspot skriver:

Hejsa.

Ved ikke om du stadig søger nogle ÆL strips, men jeg har 7 liggende som jeg ikke behøver mere. Dem kan jeg godt sende til dig for 8 pr styk pp. Hvis det har interesse Det er de strimler du kan finde på www.lavpris-teste.dk

Det er så 56 kr... ?

Hvad med porto?

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Kathepige skriver:

Det er så 56 kr... ?

Hvad med porto?

Tror porto kan gøres for 6 eller 13 kr. De fylder ingenting, kan sendes i en konvulut.

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Angelspot skriver:

Tror porto kan gøres for 6 eller 13 kr. De fylder ingenting, kan sendes i en konvulut.

Det er B post...

Anmeld

11. januar 2012

Flødebollen

Angelspot skriver:

Okay. Jeg tænker lige over det. Mere fordi manden måske ikke helt synes, det er så sexet med sådan et ægløsningsskema-ræs, hvis du forstår

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Kathepige skriver:

Okay. Jeg tænker lige over det. Mere fordi manden måske ikke helt synes, det er så sexet med sådan et ægløsningsskema-ræs, hvis du forstår

Det forstår jeg godt, men efter at have prøvet det selv, så er det ikke så slemt Manden behøver jo ikke vide hvornår det er tid, du kan jo bare overraske ham lige pludselig Men du siger bare til!

Anmeld

11. januar 2012

Flødebollen

Angelspot skriver:

Det forstår jeg godt, men efter at have prøvet det selv, så er det ikke så slemt Manden behøver jo ikke vide hvornår det er tid, du kan jo bare overraske ham lige pludselig Men du siger bare til!

Hvor tit testede du.. Altså tænker, at sådan syv sagtens kan blive brugt i en fart?

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Kathepige skriver:

Hvor tit testede du.. Altså tænker, at sådan syv sagtens kan blive brugt i en fart?

Jeg nåede kun at bruge en pakke, altså 7, jeg brugte 2 eller 3 i hver periode, så 7 holder måske 2-3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.