3d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Sujan

Her er prinsessen...

Hun ligner sin far helt vildt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Putomanen

Hvor er hun bare fin!

Det er helt vildt så gode billeder, de kan lave i dag. Man kan virkelig se, hvordan barnet ser ud. Det bliver spændende, når I får den skønne prinsesse ud til jer

Anmeld

2. januar 2012

Sujan

Putomanen skriver:

Hvor er hun bare fin!

Det er helt vildt så gode billeder, de kan lave i dag. Man kan virkelig se, hvordan barnet ser ud. Det bliver spændende, når I får den skønne prinsesse ud til jer

Ja det er helt vildt hvad man kan se...

Fik scanningen i julegave, så er super.

Er vildt at man kan se tydelige ansigtstræk. Er ikke i tvivl om hvem der er faren.

Anmeld

2. januar 2012

Putomanen

Ja det er helt vildt hvad man kan se...

Fik scanningen i julegave, så er super.

Er vildt at man kan se tydelige ansigtstræk. Er ikke i tvivl om hvem der er faren.

Det er da en rigtig god julegave. Jeg kan forestille mig, hvor spændt man er på, hvordan prinsessen ser ud. Så er det et rigtig godt "redskab".

Faren må være pavestolt, når det er så tydeligt, at hun ligner ham

Går det ellers godt med graviditeten?

Anmeld

2. januar 2012

Sujan

Putomanen skriver:

Det er da en rigtig god julegave. Jeg kan forestille mig, hvor spændt man er på, hvordan prinsessen ser ud. Så er det et rigtig godt "redskab".

Faren må være pavestolt, når det er så tydeligt, at hun ligner ham

Går det ellers godt med graviditeten?

Ja har en nem graviditet... Har været skidt nogle dage og blevet tjekket for svangerskabsforgiftning. Men var ingenting.

Har lidt blodtryksfald ind imellem. Men er ikke slemt... Så alt i alt er det godt. Så er der bare lidt træthed og sådan, men er jo normalt

Håber snart der er en bebs på vej til dig.

Anmeld

3. januar 2012

Putomanen

Sujan skriver:

Ja har en nem graviditet... Har været skidt nogle dage og blevet tjekket for svangerskabsforgiftning. Men var ingenting.

Har lidt blodtryksfald ind imellem. Men er ikke slemt... Så alt i alt er det godt. Så er der bare lidt træthed og sådan, men er jo normalt

Håber snart der er en bebs på vej til dig.

Ej, hvor skønt. Så har du næsten drømmegraviditeten  Du må da også have fået en rigtig fin mave på nu? Synes det er et stykke tid siden, at jeg har set et mavebillede fra dig.

Jaaa, det håber jeg også meget

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Hvor er hun fin

Skønne detaljerede billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.