Skal du giftes?! Tjek denne side ud - fyldt med gode sager !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

serinasmor

AalborgPigen skriver:

Jamen så vidt jeg læser er der samme porto pris til hele verden, men kan ikke finde ud af om der er told på, men Hong Kong er jo ikke medlem af EU. HM;;! 

samme portopris kan de oss finde på at skrive på en side fra usa .. og den gælder også .. lige indtil den måske - måske ikke bliver taget i tolden .... spørgsmålet er bare om det så stadig kan betale sig  blev jo ½ forelsket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Muffin_girl

serinasmor skriver:

samme portopris kan de oss finde på at skrive på en side fra usa .. og den gælder også .. lige indtil den måske - måske ikke bliver taget i tolden .... spørgsmålet er bare om det så stadig kan betale sig  blev jo ½ forelsket

Ja har du ret i... Jeg har fundet mit drømme sæt derinde

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

Ja har du ret i... Jeg har fundet mit drømme sæt derinde

fandt en toldberegner

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

og regler + forklaring

http://www.toldpriser.dk/toldregler

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Ja jeg drømmer også ! 

Måske en dag det bliver mere end en drøm

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Måske en dag det bliver mere end en drøm

ja lad os krydse fingre.  Kæresten og mig er forlovet.. Og jeg er ved at lokke ham til det skal være den 12.12.12.. Men om det sker.. NARRHJJJ.. Han er en vatnisse.. 

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

serinasmor skriver:

fandt en toldberegner

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Nej hvor er den smart jubiiii 

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

AalborgPigen skriver:

ja lad os krydse fingre.  Kæresten og mig er forlovet.. Og jeg er ved at lokke ham til det skal være den 12.12.12.. Men om det sker.. NARRHJJJ.. Han er en vatnisse.. 

hahaha fedt Vi er ikke forlovet.. men han har så været gift før, i hele 7måneder haha nåh ja.. den skal jeg da nok slå en dag

Jeg er nu ikke i tvivl om det kommer for emnet har været meget oppe at vende her det sidste års tid

Men nu må vi se.. først skal vi lige have en lille dreng, mor her skal ikke lige en marrengs når jeg skal giftes.

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

hahaha fedt Vi er ikke forlovet.. men han har så været gift før, i hele 7måneder haha nåh ja.. den skal jeg da nok slå en dag

Jeg er nu ikke i tvivl om det kommer for emnet har været meget oppe at vende her det sidste års tid

Men nu må vi se.. først skal vi lige have en lille dreng, mor her skal ikke lige en marrengs når jeg skal giftes.

Ja det er jeg sikker på du nok skal slå  

Nej det skal nok komme.. man skal heller ikke gøre det for at gøre det .. Det er dumt .. 

ahhah Det ville jeg ellers godt se. Ej det gider man ikke at ligne -.

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Ja det er jeg sikker på du nok skal slå  

Nej det skal nok komme.. man skal heller ikke gøre det for at gøre det .. Det er dumt .. 

ahhah Det ville jeg ellers godt se. Ej det gider man ikke at ligne -.

hihi.. er helt enig... skal jeg giftes er det fordi jeg er så sikker som man kan være på at jeg altid vil være sammen med ham, og det er jeg da pt

Haha nej tror det er de færreste kvinder der har den drøm... jeg forestiller mig altid sådan en kæmpekjole med store puf ærmer og så en stor sløjfe på røven... nej nej nej det går slet ikke

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

hihi.. er helt enig... skal jeg giftes er det fordi jeg er så sikker som man kan være på at jeg altid vil være sammen med ham, og det er jeg da pt

Haha nej tror det er de færreste kvinder der har den drøm... jeg forestiller mig altid sådan en kæmpekjole med store puf ærmer og så en stor sløjfe på røven... nej nej nej det går slet ikke

Det er en dejlig føelse

Jeg forstiller mig et mix af de her 2 kjoler...  Håber ikke jeg fornærmer nogen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.