Hvor meget skal en 14 mdr ku sige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Min dejlige søn kan kun sige mamam , mama og ja . Er det ikke for lidt. Han er begyndt at rulle med tungen og snakker baby sprog men ikke andet. Er det for lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Min dejlige søn kan kun sige mamam , mama og ja . Er det ikke for lidt. Han er begyndt at rulle med tungen og snakker baby sprog men ikke andet. Er det for lidt?

Jeg tror ikke det er for lidt

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Anton er først begyndt at sige rigtige ord efter han fik lagt dræn for en måneds tid siden - han er nu 17 måneder  men det er til gengæld gået stærkt siden...!

Har han haft problemer med meget sygdom eller ørene?

Anmeld

2. januar 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det samme kan min datter på 14 mdr

Anmeld

2. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det ved jeg egentlig ikke om det er ..

Min søn blir 14 mdr. nu den 6 og kan sige en del ..

Far , mad , bad , legetøj , dagpleje , vand , nej , ja , bøh ....

Men tror det er forskelligt fra barn til barn

Anmeld

2. januar 2012

SHERO

Det er meget forskelligt... Min søn er 2 år og siger meget lidt, han er ørebarn så han har ikke kunne høre så meget det sidste år. Det kan godt være ret frustrende når veninders børn på samme alder kan snakke i sætninger og min søn kun kan sige få ord. Men tror på det kommer... Så her har jeg en der er 10 mdr ældre som kun siger 10-15 ord, og kun få af dem rigtig udtalt..

Anmeld

2. januar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Min søn er 15 måneder og han kan slet ikke sige noget. Han peger når han vil have noget, også gentager jeg bare og siger ja det er en bil. Så han kan lære det. Tror godt du kan være rolig 

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Men det er jo meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

Jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn. Isabella på 14 mrd. kan sige følgende: 

Hov, hej, ae ae, mamam (mad), baaar (far) - og inden for de sidste par dage er hun begyndt at sige mmmmmmmar (mor) 

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Det tror jeg nu ikke det er, tror virkeligt det er forskelligt fra barn til barn.

Min søn bliver 1 år imorgen, og han kan sige ''boar'' - mor. ''Barbar'' - farfar. ''Barbara'' - farmor. ''Mammam'' - mad. og ''Hej''.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.