Bad på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har termin her d.5 feb og det er mit første barn.

Har gået og tænkt på om man kan komme i bad på sygehuset efter man har født? For er typen der er meget hysterisk angående mit udseende og jeg ligner lort hvis jeg ikke går i bad hver dag og kan ikke lide ikke at komme i bad hver dag og vaske mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Hej

Jeg har termin her d.5 feb og det er mit første barn.

Har gået og tænkt på om man kan komme i bad på sygehuset efter man har født? For er typen der er meget hysterisk angående mit udseende og jeg ligner lort hvis jeg ikke går i bad hver dag og kan ikke lide ikke at komme i bad hver dag og vaske mig.

Jeg fødte om morgenen kl. 7.42. Kl. 10 spurgte jeg om det var ok at tage et bad, mens vi ventede på at blive flyttet til en anden afdeling. Jdm var meget overrasket men at jeg endelig skulle gøre det, bare jeg lod være at låse døren, så de kunne hjælpe mig hvis jeg blev dårlig.

Vi lå efterfølgende på eget værelse med bad og toilet.

Anmeld

2. januar 2012

Thalia

Det kan du sagtens.

Jeg fødte ambulant i 2006, og måtte godt nok lige ud fra fødestuen og lidt ned ad gangen for at komme i bad, men større problem var det ikke. Så da baby var vejet og målt gav faren det første tøj på, og så kunne jeg gå ned og få mig et godt varmt bad før vi gik hjem.

Hvis du indlægges på barselsgang eller patienthotel vil du helt automatisk have adgang til badeværelse.

Anmeld

2. januar 2012

Muffinmus

første gang var vi der 6 dage på stuen og der er jo bad til de fleste, neten inde på stuen, eller ude på gangen. anden gang tog vi hjem efter 5 timer så et bar var sgu ikke lige det første jeg tænkte på....havde ikke lige lyst til at vaske mig et par timer efter jeg var syet...nope.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Okay det lyder godt. 

Anmeld

2. januar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jep,på barselsgangen i Aalborg har de de største,lækreste badeværelser...men ef en eller anden grund er der kæmpe spejle over det hele derudeDet var sgu ikke fedt at se dig selv spiltterravende nøgen dagen efter et kejsersnit

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Ja det kan du godt

Jeg fødte på hvidovre og der var både på fødegangen og på barselsgangen eller hvad det nu hedder

Anmeld

2. januar 2012

norenberg

jeg hoppede i bad lige efter de havde syet mig, så kunne farmand lige give bebsen tøj på og 3 timer senere var vi hjemme.....

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.