Godt Nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

JH12

Så kom vi ind i 2012, og det bliver året hvor vi skal være forældre..
Om 4 måneder er vi gået ind i Maj  hvor vores babyer kommer til verden .. Jeg GLÆDER mig ubeskriv meget til bettepigen kommer.

Her er lille pigen meget livlig, og hun lægger flere kræfter i hendes spark, nogle gange så meget at jeg bliver helt overrasket..
Kæresten mærker hende også dagligt..
Hun vågner når vi kører bil, og når jeg skal spise

Idag har vi også bestilt en tid til ekstra Scanning, til når vi kommer i uge 29, vi synes ikke vi kunne vente 20 uger til lillepigen kommer til verden..

Godt nytår
Knus og Kram fra Joyce og Lillepigen 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

viben

Joyce skriver:

Så kom vi ind i 2012, og det bliver året hvor vi skal være forældre..
Om 4 måneder er vi gået ind i Maj  hvor vores babyer kommer til verden .. Jeg GLÆDER mig ubeskriv meget til bettepigen kommer.

Her er lille pigen meget livlig, og hun lægger flere kræfter i hendes spark, nogle gange så meget at jeg bliver helt overrasket..
Kæresten mærker hende også dagligt..
Hun vågner når vi kører bil, og når jeg skal spise

Idag har vi også bestilt en tid til ekstra Scanning, til når vi kommer i uge 29, vi synes ikke vi kunne vente 20 uger til lillepigen kommer til verden..

Godt nytår
Knus og Kram fra Joyce og Lillepigen 21+6

Ih hvor er jeg glad for at høre at det ikke bare er mig! Lillemanden sparker nemlig også så hårdt og pludseligt indimellem at jeg bliver helt forskrækket  Jeg tænker lidt at der måske kommer et tidspunkt hvor det ikke er forsvarligt at køre bil mere, har i andre overvejet det?

Vi (min søster og jeg) skal også til en ekstra scanning... Min søster er helt oppe og køre over min graviditet og vil gerne med til fødslen... Det har jeg ikke lyst til, hehe. Til gengæld har jeg givet hende en fælles scanning i julegave  Jeg tror det bliver her i midten af januar hvor vi så kombinerer det med en god frokost og babyshopping... Ih jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.