De bortførte børn på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

Ser det ikke, men hold da op det var da ikke så lidt endda.

Nej, det regner man ikke lige med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Pige2009

Jakob'sMor skriver:

Ser det, hvor er det vildt. Og ham betjenten, der er jo noget der er vigtigere end at finde dit barn

Ja, hvad sker der lige for det?! De havde jo aldrig fundet hende, var det ikke for TV2, og det var ret simple midler, der blev taget i brug

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Ser I det? Der er i øjeblikket 100 børn fra DK, som er bortført af en af forældrene til udlandet

Jeg så det.. Det brænder helt inde i mit hjerte. Og kan ikke forstå det danske politi ikke gør mere ! Ved godt man kun ser et udsnit af sagen.. Men det er bare ikke i orden !! 

Anmeld

2. januar 2012

Ma-lu

DER FORFÆRDELIGT.!!!

Min kusine's datter har været bortført i mange år, det er Nadia, hun er med i udsendelsen i næste uge. Hendes far tog hende til Libanon , faktisk blev han anholt og sad i fængsel her i DK, men nadia kunne stadig ik komme hjem, han bestemte. Danmark ku' ik gøre noget.. 

Det så forfærdeligt det lorte system... Vores Nadja er heldigvis hjemme igen.. 

Men se det på mandag, næste uge.. 

Anmeld

2. januar 2012

Jakob'sMor

Baagøe skriver:

Ja, hvad sker der lige for det?! De havde jo aldrig fundet hende, var det ikke for TV2, og det var ret simple midler, der blev taget i brug

Ja, det giver bare et SÅ dårligt billed af det danske politi.

Anmeld

2. januar 2012

bullerbassen

JA har også set det, skræmmende som politiet arbejder ( ELLER EJ )

Pu ha 

Anmeld

2. januar 2012

MorDk

Jeg så det og jeg kunne overhovedet ikke holde tårene tilbage ...

Hvor er det bare vildt at politiet/myndighederne ikke gør mere end de gør... Ufatteligt! Havde det ikke været for Janus var Diana nok ik kommet hjem.

Anmeld

2. januar 2012

Loa

Syntes slet ikke man kan klandre politiet. De kan jo ikke sætte hele samfundet på standby herhjemme så snart et barn bliver bortført. I kan jo høre hvad politi chefen siger, de har jo ingen beføjelse i de andre lande, så det burde jo være op til interpool at gøre hvad der skal gøres for de børn. Syntes det er skidt at ham den ene betjent skal hænges ud... Tvivler på ret mange betjente selv bestemmer/prioriterer deres dagsorden.....

Men set bort fra det er det da godt der kommer fokus på det, for det er da dybt tragisk for de stakkels børn....

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Jakob'sMor skriver:

Ja, det giver bare et SÅ dårligt billed af det danske politi.

Ja, desværre

Anmeld

28. januar 2012

jydeinden

Loa skriver:

Syntes slet ikke man kan klandre politiet. De kan jo ikke sætte hele samfundet på standby herhjemme så snart et barn bliver bortført. I kan jo høre hvad politi chefen siger, de har jo ingen beføjelse i de andre lande, så det burde jo være op til interpool at gøre hvad der skal gøres for de børn. Syntes det er skidt at ham den ene betjent skal hænges ud... Tvivler på ret mange betjente selv bestemmer/prioriterer deres dagsorden.....

Men set bort fra det er det da godt der kommer fokus på det, for det er da dybt tragisk for de stakkels børn....

jeg vil som udgangspunkt sige at jeg synes det er ret problematisk at en instans som politiet IKKE tager en sag alvorligt og prøver at gøre noget for at hjælpe, og kan de ikke hjælpe, ja så må de jo fortælle hvem der så kan.. jeg kan sagtens forstå at både janus og moderen i det klip bliver forarget over den kommentar de bliver spist af med i lige det program, for det er bare IKKE godt nok.. som den pårørende der står tilbage uden sit barn må det være totur og det der er værre at stå magteløs, ønske at man kunne hjælpe sit barn, få sit barn hjem, men ikke kunne gøre noget selv, men bare vente på at der er nogen som gider lytte på en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.