underlivsbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej derude

Er der nogle der har haft underlivsbetændelse, og havde i symptomer??

Har man ALTID feber eller kan det være svært at mærke?? Jeg ved at symptomerne kan være tykt ildelugtende udflåd, smerter og feber.

Jeg havde en MA i starten af december og bløder stadig lidt hvilket de sagde på sygehuset at jeg nok ville gøre frem til næste mens. De sidste par dage har jeg haft mensagtige smerter/murren men kun meget lidt og det med udflåd er lidt svært når jeg pletbløder hver dag, feber har jeg ikke noget af.

Jeg tænker bare om der er nogen der haf haft det uden at opdage det??

Jeg er panisk angst for ikke at opdage noget, jeg vil bare ha min cyklus tilbage så jeg kan blive gravid igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej derude

Er der nogle der har haft underlivsbetændelse, og havde i symptomer??

Har man ALTID feber eller kan det være svært at mærke?? Jeg ved at symptomerne kan være tykt ildelugtende udflåd, smerter og feber.

Jeg havde en MA i starten af december og bløder stadig lidt hvilket de sagde på sygehuset at jeg nok ville gøre frem til næste mens. De sidste par dage har jeg haft mensagtige smerter/murren men kun meget lidt og det med udflåd er lidt svært når jeg pletbløder hver dag, feber har jeg ikke noget af.

Jeg tænker bare om der er nogen der haf haft det uden at opdage det??

Jeg er panisk angst for ikke at opdage noget, jeg vil bare ha min cyklus tilbage så jeg kan blive gravid igen..

jeg har haft det, og de eneste symptomer jeg havde var blødning uafbrudt i 8 uger, først kunne lægen ikke finde en forklaring på det, men blev podet, og havde så en meget slem klamydia infektion, som havde sat sig til betændelse..

der gik 2 dage fra jeg startede med antibiotika, og til min blødning stoppede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.