Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lulle. skriver: Billede 6 er str 86. Billede 2: 50 kr Billede 6: 45 kr Billede 7: 45 kr pr del 140 + porto. :-)
Billede 6 er str 86.
Billede 2: 50 kr
Billede 6: 45 kr
Billede 7: 45 kr pr del
140 + porto. :-)
Vil du gå med til 150 inkl porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettemus skriver: Vil du gå med til 150 inkl porto?
Porto er på 35 kr, så min mindste pris er 165 inkl.
Heidimed lea skriver: pris og størrelse på idat med hvaler og molo haj blusen incl. hvis de stadig er til salg
pris og størrelse på idat med hvaler og molo haj blusen incl. hvis de stadig er til salg
Var du interresseret?
Sara_S skriver: Den med ugler... hvis du har den stadig Hvad er prisen forresten? Jeg er på vej i seng nu, men vil gerne overføre pengene imorgen, lige så snart jeg kommer hjem fra arbejdet
Den med ugler... hvis du har den stadig Hvad er prisen forresten?
Jeg er på vej i seng nu, men vil gerne overføre pengene imorgen, lige så snart jeg kommer hjem fra arbejdet
50 kr for heldragten + 13 porto. Sender pb med mit konto og reg nr.
Lulle. skriver: Synes standen er pæn. Der er intet vaskefnuller, men man kan godt se det er blevet vasket, som man nu kan med Molo tøj :-)
Synes standen er pæn. Der er intet vaskefnuller, men man kan godt se det er blevet vasket, som man nu kan med Molo tøj :-)
Undskyld jeg først svare nu, sengen kaldte igår. Jeg springer fra, manden brød sig ikke om det.
Lulle. skriver: 50 kr for heldragten + 13 porto. Sender pb med mit konto og reg nr.
Så har jeg overført pengene og sendt en pb med min adresse!
Hav en god aften!
Bryndis skriver: Glemte at skrive det kun skulle være kort ærmet
Glemte at skrive det kun skulle være kort ærmet
Porto 35 kr. Så send mog en pb med adresse så sender jeg mine bank oplysninger :-)
Alt tilbage, undtagen esl heldragt med ugler. BYD:-)
Lulle. skriver: 86 :-)
86 :-)
Låst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128