hvad sker der lige??? hjælp fra staff please!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Nettemor

jeg ved ikke lige hvad der sker. alle andre hjemmesider er der ikke noget problem med men nærmest med det samme jeg går på baby og går ind på en tråd så går min computer fuldstændig i snot

den bliver MEEEEEGAAAA(!!!!) langsom og nogle gange mister den helt forbindelsen.. nogle gange når jeg så lukker det ned og prøver igen så siger den noget med noget video der kører og gør det hele langsomt. og råder mig til at lukke den video ned.. men det er KUN på baby.dk og det er rimelig frustrende.

så please hvis der er nogen der har en ide til hvad det kan være og om det er min computer inden jeg smider computeren af h til ud af vinduet fordi jeg bliver så frustreret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg får lige teknikken til at se på det

Anmeld

2. januar 2012

Moderator

Teknikken siger:

Næste gang det sker, skal hun bemærke hvilke reklamer der vises på siden, når den kommer frem. Det er sandsynligvis en eller anden reklame den er galt med.

Så hvis du kan se på det og rapportere det til os, så kan vi gå videre med det og forsøge at løse det.

Anmeld

2. januar 2012

Nettemor

Moderator skriver:

Teknikken siger:

Så hvis du kan se på det og rapportere det til os, så kan vi gå videre med det og forsøge at løse det.

det vil jeg prøve så

for bliver da mega frustreret

og tak

Anmeld

2. januar 2012

Moderator

nettemor skriver:

det vil jeg prøve så

for bliver da mega frustreret

og tak

Du må meget gerne sende et screenshot til mig

zafir@baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.