hvor køber i bøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

jydeinden

ja tænkte på om der var nogle der kendte nogle gode sider på nettet som evt ofte har udsalg af bøger.

Selv kender jeg kun to, men den ene vil jeg ikke købe hos, og den anden ja der får man jo altså ikke mange bøger selv for 700 kr ( er saxo jeg tænker på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

ja tænkte på om der var nogle der kendte nogle gode sider på nettet som evt ofte har udsalg af bøger.

Selv kender jeg kun to, men den ene vil jeg ikke købe hos, og den anden ja der får man jo altså ikke mange bøger selv for 700 kr ( er saxo jeg tænker på)

jeg har altid bare meldt mig ind i bogklubber, skrevet mine genre som jeg læser, og så modtaget en bog i måneden, og den koster aldrig mere end de der knap 250kr..

hvis du vil have bøger på udsalg, vil jeg nærmere råde dig til at gå i bilka, føtex osv, der har de tit bøgerne sat en del ned..

Anmeld

3. januar 2012

malo

jydeinden skriver:

Jeg synes tit at eLounge har bøgerne billigere end saxo.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.