Nyfødt på ferie i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.279 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

dkeskimoen

Hej allesammen!
Er der nogen der kan fortælle mig, om det er smart at tage til udlandet med en 4 mdr gammel baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

mulle84

har ikke prøvet det selv endnu.. men vi har bestilt sommerferie der skal vi have en mdr gammel baby med..

Anmeld

2. januar 2012

piadas

Vi var i Disneyland i maj, da vores datter var præcis 3 mdr. Det var perfekt, for hun havde ikke noget imod at ligge i barnevognen, og hun skulle jo ikke have noget mad, udover når jeg ammede hende, så vi skulle heller ikke have mad med til hende.

Jeg kan huske, at vi bagefter snakkede om, at det var godt, det ikke var 1-2 mdr. senere, for så ville hun have været for nysgerrig til at ville ligge i barnevognen og sove for lidt til at det ville kunne lade sig gøre at køre så langt med hende...(vi kørte selv til Frankrig).

Det var lige min erfaring.

Anmeld

2. januar 2012

th

dkeskimoen skriver:

Hej allesammen!
Er der nogen der kan fortælle mig, om det er smart at tage til udlandet med en 4 mdr gammel baby?

vi var afsted da oscar var 4½ md. det gik godt, vi havde klapvogn med, og han lå og kiggede med og sad lidt op engang i mellem...

synes det var fint, vi valgte at han ikke fik grød får vi kom hjem, så jeg bare kunne amme ham.

Anmeld

2. januar 2012

mizz-lillemor06

dkeskimoen skriver:

Hej allesammen!

vi har lige været afsted til egypten her i november med vores hun var da 4 måneder og det var super lækkert. hun var nem, sov og fik flaske så ja glad for det ikk er 2 måneder senere fordi hun nu er så nysgerrig til at ville være i klapvognen for længe af gangen. ville gøre det igen hvis det skulle være.

Anmeld

2. januar 2012

Thalia

Det ville jeg ikke have problemer med.

Vi rejste på sommerferie i England da Sebastian var 5 uger gammel, og til Barcelona da han var 4 mdr gammel.

I begge tilfælde boede han i mine slynger, og faren havde puslegrejet i rygsækken så vi kom rundt uden problemer.

Jeg ville aldrig gide rejse på ferie med små børn hvis man vil slæbe 5 ton udstyr med, men derudover synes jeg at det er rigtig fedt at rejse med små babyer. Det er meget sværere når de bliver over 6 mdr gamle og man pludseligt også skal tænke i rigtig mad til dem...

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

dkeskimoen skriver:

Hej allesammen!

Jeg kender flere, der har haft helt nyfødte med - ned til 4 uger - og det er gået super fint

Anmeld

2. januar 2012

sarahb

Vi havde isaac på 3 mdr med til dubai og 6 mdr Jonas med til Egypten.
Super nemt og helt vildt fantastisk...

Så nej bestemt ikk dumt..!

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

dkeskimoen skriver:

Hej allesammen!

Jeg tror det er hvad man gør det til  

Min svigerinde og svoger tog 6 ugers  barsel på Mauritius med deres børn Og de havde en skøn tur

Anmeld

2. januar 2012

dkeskimoen

Tusind tak for jeres svar! 
Vi har nemlig ønsket at komme til Portugal i et stykke tid, og jeg har prøvet at overbevise manden om at sådan en lille vidunderlig bebs ikke kan ødelægge ferier! :-)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.