Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja i følge første scanning skulle jeg være 9+0 i dag... men blev rykket men det gør ikke det store
kæresten mener den lignede en spunk lakrids... men hvor var det fantastisk at se det lille hjerte slå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er det fantastisk at se sådan en lille baby vokse sig stor til en stor baby
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Stort tillykke ! Synes også min, lignede en spunk engang :-D den første scanning er fantastisk - håber du nød den :-) de andre kan du også sagtens glæde dig til hehe :-) knus
Stort tillykke ! Synes også min, lignede en spunk engang :-D den første scanning er fantastisk - håber du nød den :-) de andre kan du også sagtens glæde dig til hehe :-) knus
glæder mig også helt vildt til at se udviklingen fra nu til NF... der er jo ikke længe til
B&J skriver: hvor er det fantastisk at se sådan en lille baby vokse sig stor til en stor baby
ja... vi glæder os også til at se den blive stører
Kay skriver: glæder mig også helt vildt til at se udviklingen fra nu til NF... der er jo ikke længe til
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Nej der er nemlig ikke stort tillykke
Nej der er nemlig ikke stort tillykke
Tak
Kay skriver: ja... vi glæder os også til at se den blive stører
det kan jeg godt forstå det er så fantastisk
Naaii, hvor fint!
Du bliver målløs når du kommer til NF.
Prøv at se mine billeder med Lisa fra hhv uge 7, uge 10 og uge 12. Er det iøvrigt ik fantastisk hvor tydeligt man kan se navlesnoren!?
Tilmeldt skriver: Naaii, hvor fint! Du bliver målløs når du kommer til NF. Prøv at se mine billeder med Lisa fra hhv uge 7, uge 10 og uge 12. Er det iøvrigt ik fantastisk hvor tydeligt man kan se navlesnoren!?
wow en udvikling... det er jo helt vildt... ihh jeg glæder mig til at få dato til nf... så man ved hvornår man glæder sig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128