Ang. afhentning af babypakke fra Rema 1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Kageelsker

Hvor lang tid gik der før i kunne hente jeres pakke fra i bestilte den?

Jeg bestilte min d. 14/11 og har stadig ingenting hørt? Jeg skrev en mail til hovedkontoret i midten af december, for at høre hvor lang tid der ville gå, men de kan ikke sige noget konkret, kun at de forventede at jeg ville høre noget inden for et par uger. (og ja jeg ved det godt, det er måske meget at gøre ud at det, men man er vel på barsel )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Nitz - <3 David

Jeg bestilte den lige da de begyndte at uddele dem.. Og fik en mail med det samme.. og hentede den dagen efter.. Men har godt nok hørt at der har været lidt rod med det..

Så du må jo nok væbne dig med tålmodighed (hvis du har mere tilbage).. Det skal jo nok komme

Anmeld

2. januar 2012

Kageelsker

Nitz - <3 David skriver:

Jeg bestilte den lige da de begyndte at uddele dem.. Og fik en mail med det samme.. og hentede den dagen efter.. Men har godt nok hørt at der har været lidt rod med det..

Så du må jo nok væbne dig med tålmodighed (hvis du har mere tilbage).. Det skal jo nok komme

Jeg må vel bare vente videre, syntes bare det er meeeget lang tid og med termin d. 8 ville det jo være rart at have den i hus inden bebs kommer (ellers har man jo ikke så meget at bruge bleerne til!)

Men altså, den er jo gratis, så man kan jo ikke rigtig tillade sig at brokke sig

Anmeld

2. januar 2012

Nitz - <3 David

Kageelsker skriver:

Jeg må vel bare vente videre, syntes bare det er meeeget lang tid og med termin d. 8 ville det jo være rart at have den i hus inden bebs kommer (ellers har man jo ikke så meget at bruge bleerne til!)

Men altså, den er jo gratis, så man kan jo ikke rigtig tillade sig at brokke sig

Heh neej det er rigtigt.. Men tror bleerne er op til 5 kg.. Så han/hun kan nok passe dem selvom der går lidt tid før i får dem.. Men kan godt forstå du gerne vil ha dem inden bebs kommer..

Anmeld

3. januar 2012

CmarianN

Kageelsker skriver:

Hvor lang tid gik der før i kunne hente jeres pakke fra i bestilte den?

Jeg bestilte min d. 14/11 og har stadig ingenting hørt? Jeg skrev en mail til hovedkontoret i midten af december, for at høre hvor lang tid der ville gå, men de kan ikke sige noget konkret, kun at de forventede at jeg ville høre noget inden for et par uger. (og ja jeg ved det godt, det er måske meget at gøre ud at det, men man er vel på barsel )

JeG bestilte bare min, fik en mail, gik ned og afleverede den og det var faktisk det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.