Hej Damer..
Jeg blir nød til at fortælle om 'oplevelsen' .. Overskriften er overdrevet, men jeg troede skulder skete..
Sagen er den at BABYSAM IDAG havde nogle kø-tilbud .. Fx en tremmeseng til normal 1500kr IDAG 400kr.. Så den måtte jeg eje..
Jeg kørte derop 2 timer før de åbnede ( åbnede kl.10 ) med min veninde.. KL.9.00 kom en anden dame, spurgte hva hun gerne ville have.. En tremmeseng også.. Fint, for der var kun 2 STK.. Så en til hver.. Der kom flere og flere.. Og dem der gerne ville have en tremmeseng også respektere ligesom at hende og jeg var de første, og JEG havde venter 2 f*****g timer i kulden...
Dørene blev åbnet kl.10 mig og nummer 2 gik tilkassen og sagde vi vil gerne have tremmesengene, damen sagde i skal gå ned og holde på varen.., HVAD???!
Vi for over, og der stod den dame som kom aller sidst i køen udenfor, måske nummer 30 
Vi sagde pænt at vi gerne ville have de senge, vi har venter længe, vi var de først osv...
Hum sagde det var bare ærgerligt ..

Jeg har bækkenløsning og tænk hvis en a os var i kørestol så havde man ik en chance om vi så kom 4 dage før tid, ?! 
Den ene seng var i kasse, den anden stod samlet på gulvet.. Jeg sagde jeg tager sengen, men hende der nummer sidst sku slippe den og give til nummer 2, mest fair,.. Men hun var iskold... En mand trådte til og sagde at hun var fandme ik fair, han var nummer 3 til sengen men som han sagde, ærgeligt for ham..
Så skulle hun da ik bare komme.. Nå men til sidst så tog fanden ved nummer 2, hun flåede den store kasse ud a armene på hende finken.. De diskuterede højlydt og hende der den sidste brugte ik så pæne ord og var møg ubehøvlet, og kassedamerne havde noget store øjne men ville ik blande sig...
MEEN RETFÆRDIGHEDEN GIK SIN GANG, nummer 2 betalte og gik med sengen.. Jeg betalte obegyndere og skille sengen midt på gulvet
- lidt for dårligt at den ik var i kasse.. MEN VIGSTIGST VAR JEG FIK DEN
Bare lige et lille 'sidespring' og en mærkværdig oplevelse..
Hvis nummer 2 læser dette, så godt gået dame,
- du fortjente den..