Hej piger ..
Jeg starter lige med at sige, at jeg nu er 38+4 ..
Har voldsomt ondt i mit bækken og helt ned i benene .. hvis jeg står op eller går, falder mine ben sammen under mig, og det gør utrolig ondt .. jeg kan ikke sove om natten, for kan ikke ligge på ryggen i ret lang tid før at det begynder at gøre ondt og så snart jeg ligger mig om på en af siderne, begynder det igen at gøre ondt .. har spist pernodiler (2) idag og igår, altså 4 i alt, men det er slet ikke nok til at kunne holde det ud .. kan ikke sidde ned, stå op eller ligge ned ...... Det er virkelig ikke til at holde ud ....
Det er så træls at jeg nu bare går og beder til at han kommer ud .. jeg har hele graviditeten igennem været super glad for min graviditet og elsket at være gravid !! Men nu .. nu er du slet ikke sjovt længere eller specielt fedt .. lige nu elsker jeg faktisk ikke at være gravid .. vil bare have smerterne væk nu ..
Det er simpelthen så træls at have så ondt hele tiden og vil ikke rigtig spise nogle flere pernodiler, har taget 4 idag - og skal også kunne tage nogen når jeg skal i seng for overhovedet at kunne klare natten .. er så træt at jeg bare ligger og græder hele tiden også når jeg skal sove for er så træt at man skulle tro det var løgn .. men kan heller ikke ligge ned og sove eller andet ..
Ved ikke hvad jeg sådan rigtig ønsker med dette indlæg .. ville nok bare ud med det til nogen :-) tak til jer der gad bruge tid på at læse mit "negative" indlæg
Anmeld