25+4 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

christina92

sandramor skriver:

Heeej piger

så sys jeg det var på tide med et nyt mave billede.... selvom jeg desværre ikke plejer at få den store respons på min sys jeg selv fine mave

men her kommer der nogle nye alligevel.......

er idag 25+4 og lillepigen er meget livlig derinde og glææææææææder mig sådan til at se hende igen til næste vækstscanning d. 16 jan

Hvor ser den fin ud når du står der at strutter ud med kjolen!  Den klæder dig hel bild, kan ikke vente til det bliver min tur!! Jeg vil også have sådan en skøn babyhule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fin, fin mave. Vh stine

Anmeld

2. januar 2012

MissBee

sandramor skriver:

Heeej piger

så sys jeg det var på tide med et nyt mave billede.... selvom jeg desværre ikke plejer at få den store respons på min sys jeg selv fine mave

er idag 25+4 og lillepigen er meget livlig derinde og glææææææææder mig sådan til at se hende igen til næste vækstscanning d. 16 jan

Rigtig fin mave du har fået!!!

Anmeld

2. januar 2012

sandramor

Ååårh hvor er i søde allesammen :-D blir helt rundtosset hi hi....

Og christina tak det er en kjolebluse jeg har købt idag i hm for 50 kr :-D

Sys bare den var så fin.... Og du skal også nok få en fin fin strutmave det er jeg helt sikker på

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

sandramor skriver:

Heeej piger

Hvor er det bare en smuk smuk mave!  

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

sandramor skriver:

Heeej piger

smuuuk gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.