Kold Mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

caceca

Hej alle,

ja som overskriften lyder så syntes jeg bare min mave og maveskin bliver koldere og koldere.. mangler nogle toppe eller lign der kan nå hele vejen ned om maven og holder den varm.. ved i hvor man kan få fat på sådan nogle? Jeg tænker gerne god bomuld eller uld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

An&Jo

caceca skriver:

Hej alle,

ja som overskriften lyder så syntes jeg bare min mave og maveskin bliver koldere og koldere.. mangler nogle toppe eller lign der kan nå hele vejen ned om maven og holder den varm.. ved i hvor man kan få fat på sådan nogle? Jeg tænker gerne god bomuld eller uld..

havde samme problem da jeg var gravid, det er som om at den bare skal være kold..

jeg fandt aldrig ud af hvordan man holdte den varm medmindre jeg lå under dynen, for uanset hvor meget jeg pakkede den ind var den fortsat kold..

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

jeg fandt nogle i bomuld i HM ... mener oss det var der jeg fandt en "mavevante" ander ikke hvad den hedder men sådan et stykke stof i elastikstof syet så den passer perfekt om en gravid mave ... det lunede oven på/ under det andet tøj...

Anmeld

10. januar 2012

Sabina

caceca skriver:

Hej alle,

I H&M :-) det var min ynglings butik da jeg var gravid . Der kunne jeg få bluser til ingen pris, som kunne nå ned over mavsen .. :-)

Anmeld

10. januar 2012

MetteS81

Jeg var gravid en over vinteren sidste år, og var SÅ glad for basistoppene med stretch fra Vila...de er lidt lange i det og kan sagtens dække maven  

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

MetteS81 skriver:

Jeg var gravid en over vinteren sidste år, og var SÅ glad for basistoppene med stretch fra Vila...de er lidt lange i det og kan sagtens dække maven  

Så gode

Anmeld

10. januar 2012

AnneP

caceca skriver:

Hej alle,

Hej!

Prøv at se denne her!

Kender flere der nyder godt af den, både folk der ikke kan tåle træk til ryggen og dem der fryser om livet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.