endnu en om barsel og uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Silke91

Endnu et spørgsmål fra mig angående barsel og uddannelse

Som sagt tidligere er min plan at starte sygeplejerske uddannelsen til sommer men som det ser ud nu kan jeg ikke vente 3,5 år med at få min første barn. Mit spørgsmål er så hvordan det fungere når man tager et års barsel under uddannelse. Skal man forlade sit hold og så starte på et nyt hold når man kommer tilbage. Altså et hold som er kommet der til hvor man selv var lige inden man gik på barsel? og skal man evt gå på barsel så det passer med en ferie eller noget. Ved der er nogle stykker herinde som tager barsel under sygeplejerske uddannelsen så vil meget gerne hører hvordan det bliver for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Miss Church

Silke91 skriver:

Endnu et spørgsmål fra mig angående barsel og uddannelse

Som sagt tidligere er min plan at starte sygeplejerske uddannelsen til sommer men som det ser ud nu kan jeg ikke vente 3,5 år med at få min første barn. Mit spørgsmål er så hvordan det fungere når man tager et års barsel under uddannelse. Skal man forlade sit hold og så starte på et nyt hold når man kommer tilbage. Altså et hold som er kommet der til hvor man selv var lige inden man gik på barsel? og skal man evt gå på barsel så det passer med en ferie eller noget. Ved der er nogle stykker herinde som tager barsel under sygeplejerske uddannelsen så vil meget gerne hører hvordan det bliver for jer.

Når du kommer tilbage til uddannelsen, starter du bare på det hold, som er nået til det modul du skal starte på. Så nemt er det. 

Man kan jo ikke helt planlægge det så præcist. Du kommer jo bare til at gå på barsel, så det passer med at du har afsluttet et modul. 

Snak med din studievejleder når du kommer der til Hun kan sikkert svare på alle dine spørgsmål. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.