Nu skal det være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

NJN

Nu skal jeg til at leve sundt, for min egen og mit barns skyld! Så fra imorgen af, skal det være slut...

Pga, kvalmen de første mange uger, har jeg brugt den som undskyldning og at hvis jeg ikke spiste det usunde, så fik jeg ingen mad.. Men nu holder den ikke mere, da jeg ikke lider af kvalme mere!

Så fra imorgen af, er det groft brød, frugt og grønsager! Så vi kan blive sunde til sommer når vi skal igennem fødslen baby og jeg.. 

Jeg vil ikke tabe mig eller noget, gør det kun fordi jeg gerne vil være sund!

Nogle gode råd, eks en grønsag eller frugt der er god at spise i graviditeten? Jeg tager gerne imod en masse gode råd.. 

godt nytår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Benjamins'mor

Jordbær og ananas var min favorit i graviditeten, jeg havde ikke så meget kvalme efter 20 uge, men kastede op hver gang jeg fik grøntsager, så der kan jeg ikke anbefale noget.

Anmeld

2. januar 2012

NJN

Benjamins'mor skriver:

Jordbær og ananas var min favorit i graviditeten, jeg havde ikke så meget kvalme efter 20 uge, men kastede op hver gang jeg fik grøntsager, så der kan jeg ikke anbefale noget.

Uha ja, jordbær dem er jeg også helt pjattet med!  Desværre er de bare så dyre, på det her tidspunkt af året. 

Anmeld

2. januar 2012

LilleLene

NJN skriver:

Nu skal jeg til at leve sundt, for min egen og mit barns skyld! Så fra imorgen af, skal det være slut...

Pga, kvalmen de første mange uger, har jeg brugt den som undskyldning og at hvis jeg ikke spiste det usunde, så fik jeg ingen mad.. Men nu holder den ikke mere, da jeg ikke lider af kvalme mere!

Så fra imorgen af, er det groft brød, frugt og grønsager! Så vi kan blive sunde til sommer når vi skal igennem fødslen baby og jeg.. 

Jeg vil ikke tabe mig eller noget, gør det kun fordi jeg gerne vil være sund!

Nogle gode råd, eks en grønsag eller frugt der er god at spise i graviditeten? Jeg tager gerne imod en masse gode råd.. 

godt nytår!

Det er også mit nytårs forsæt
Godt nok kan jeg ikke fordrage grøntsager, så der kommer en masse sovs og kartofler oven på, til at overdøve smagen

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

NJN skriver:

Uha ja, jordbær dem er jeg også helt pjattet med!  Desværre er de bare så dyre, på det her tidspunkt af året. 

Frosne jordbær er ikke så dyre, så kunne man lave en lækker, sund jordbær smoothie.

Anmeld

2. januar 2012

BinaMor

kiwi, gulerod, frisk grønkål, appelsiner/citron, broccoli og blomkål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.