Iiiiiiiih jeg skal giftes! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jep, det er lige det jeg skal.

Er anonym indtil jeg er klar til at offentliggøre, familien ved heller intet endnu.

Vi har været forlovet som en slags teenage pjat vi gjorde i 2009, men nu friede kæresten skisme nytårsaften, jeg er bare SÅ glad!

Nu er mit spørgsmål så, hvor langtid går man ca. fra kæresten har friet til man bliver gift, og er der overhovedet en normal for det?

Knus fra den lykkelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Isabella_mor

stort tillykke, og ihh hvor jeg misunder dig, jeg havde selv håbet på at 2011 var mit år, men det blev det ikke...  

jeg mener at man siger at det er inden for et år.. men ja det er jo bare en gaaaaaaammel tradition.. der skal jo planlægges og sådan hvis man gerne vil have et stort bryllup.. så alt afhængig af størrelsen og prisen.. 

Anmeld

2. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke

Min kæreste friede til mig i marts og vi blev gift i september

Anmeld

2. januar 2012

hautecouture

Kæreste Lykkelige

Først RIGTIG mange gange tillykke med frieriet og det forestående bryllup, hvor er det stort (går selv bare og veeeenter på min kæreste frier, hihi) - Gammel tradition siger man skal giftes indenfor et år fra forlovelsens start, men det er vidst de færreste der holder den idag Kun fordi min kæreste og jeg vil dog overholde det (derfor han, ifølge ham selv) ikke har friet endnu, da økonomien ikke lige er til et bryllup indenfor 12 mdr

Anmeld

2. januar 2012

Hailiesmom11

Stort tillykke

Min kæreste friede til mig i august sidste år og vi skal giftes inden august i år vi har ikke helt planlagt det endnu men vi regner med maj/juni

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

stort tillykke, og ihh hvor jeg misunder dig, jeg havde selv håbet på at 2011 var mit år, men det blev det ikke...  

jeg mener at man siger at det er inden for et år.. men ja det er jo bare en gaaaaaaammel tradition.. der skal jo planlægges og sådan hvis man gerne vil have et stort bryllup.. så alt afhængig af størrelsen og prisen.. 

Jeg tænker ikke det skal være ret stort, det skal selvfølgelig være et traditionelt bryllup i kirken med hvid kjole og det, og så skal det kun være det nærmeste familie der er inviteret, altså søskende, forældre, bedsteforældre og sådan.

Så et lille intimt bryllup kan man vidst godt kalde det. Men det kan jo hurtigt blive dyrt alligevel, når man skal have mad, drikkevare, osv osv til sådan en dag. Og vi skal inden længe flytte så at spare op inden et år tror jeg ikke vi når.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Stort tillykke

Min kæreste friede til mig i august sidste år og vi skal giftes inden august i år vi har ikke helt planlagt det endnu men vi regner med maj/juni

Mange tak.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Kæreste Lykkelige

Først RIGTIG mange gange tillykke med frieriet og det forestående bryllup, hvor er det stort (går selv bare og veeeenter på min kæreste frier, hihi) - Gammel tradition siger man skal giftes indenfor et år fra forlovelsens start, men det er vidst de færreste der holder den idag Kun fordi min kæreste og jeg vil dog overholde det (derfor han, ifølge ham selv) ikke har friet endnu, da økonomien ikke lige er til et bryllup indenfor 12 mdr

Jeg er nu mest til traditioner, men idet vi inden længe skal flytte, kan det hurtigt blive svært at få sparet op inden et år. Kjole og lign. kan man jo ikke købe på forhånd, for som sagt, ingen ved om jeg har tabt mig eller taget på om et år.

Anmeld

2. januar 2012

B&J

ej hvor fantastisk STORT TILLYKKE glæder mig til det er min tur en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.